Solsikkesnor

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

703 visninger
15 svar
8 synes godt om

Du kan svare anonymt i tråden
5. december 2023

Anonym trådstarter

Hej

Hvor kan man få en solsikkesnor?! Synes at have hørt Bilka eller Føtex har, men nogle siger de ikke uddeler dem mere!! Hvis jeg googler så kommer der hjemmesider frem hvor de koster penge..

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

5. december 2023

Anonym

Anonym skriver:

Hej

Hvor kan man få en solsikkesnor?! Synes at have hørt Bilka eller Føtex har, men nogle siger de ikke uddeler dem mere!! Hvis jeg googler så kommer der hjemmesider frem hvor de koster penge..

Inde på deres egen hjemmeside kan man heller ikke få den gratis mere, så mon ikke det er slut? Den koster kun 40kr, tænker det er en lille pris for at blive taget hensyn til

Anmeld Citér

5. december 2023

StortOgSmåt

Profilbillede for StortOgSmåt

Jeg har haft held med Netto… 

Anmeld Citér

6. december 2023

Anonym

Jeg fik min søns fra epilepsi foreningen med hans navn og diagnose. 

Anmeld Citér

6. december 2023

Anonym trådstarter

Anonym skriver:

Inde på deres egen hjemmeside kan man heller ikke få den gratis mere, så mon ikke det er slut? Den koster kun 40kr, tænker det er en lille pris for at blive taget hensyn til

Jeg fandt dem til over 100kr, på en anden side.
Men må lige ind på deres egen hjemmeside.. Tænker heller ikk 40kr. Er meget  

Anmeld Citér

6. december 2023

Unicorn1

Profilbillede for Unicorn1

Men hvis man har brug for sådan en, kan man vel også betale en lille sum penge for den? Ellers vil jeg mene, at den ikke er vigtig nok

Anmeld Citér

6. december 2023

Anonym trådstarter

Unicorn1 skriver:

Men hvis man har brug for sådan en, kan man vel også betale en lille sum penge for den? Ellers vil jeg mene, at den ikke er vigtig nok

Det har du ret i, det var heller ikk fordi jeg ikk ville betale for en. Men fandt dem til over 100kr og hvis man så kunne hente dem gratis et sted, som man har kunne før..

Jeg har dog været inde og bestille en nu

Anmeld Citér

6. december 2023

Konjac

Profilbillede for Konjac

Apoteket uddeler dem gratis. Der hvor jeg arbejder har vi stadig flere, men jeg ved faktisk ikke om alle apoteker har eller kan skaffe dem. Men hør lige dit lokale apotek først

Anmeld Citér

6. december 2023

Anonym

Håber da de tager et lille beløb for dem, det skulle de have gjort fra start af, så man slap for alle dem som bruger den, som måske ikke burde, der er forskel på at have vanskeligheder og at være uopdragen 

Anmeld Citér

6. december 2023

Anonym trådstarter

Anonym skriver:

Håber da de tager et lille beløb for dem, det skulle de have gjort fra start af, så man slap for alle dem som bruger den, som måske ikke burde, der er forskel på at have vanskeligheder og at være uopdragen 

Der er altid nogen, beløb eller ej, som ikk kan finde ud af at det ikk er for sjov folk har dem på.

men ja et beløb for dem, så man kunne støtte ville jeg gerne give, så det samtidig går til et godt formål..

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.