Provokeret abort - Skrunk

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1. december 2023

Christy123

Profilbillede for Christy123
Anonym skriver:

For et år siden, fik jeg en provokeret abort, det var meget mod min vilje men efter 3 uger med psysisk vold fra faderen kunne jeg ikke holde det ud længere. Der er intet i verden jeg fortryder mere   Jeg er 28 år, og dette var første gang, trods forsøg i tidligere forhold.

Vi er stadig sammen, og bruger “stå af i Roskilde” vi startede med bruge kondom men det holdte ikke fra hans side. Jeg håber hver månede at jeg alligevel bliver gravid, selvom jeg ved han stadig ikke ønsker det.

Jeg har flere gange forsøgt at forlade ham, da han har dating apps og ander bag min ryg så snart vi skændes en smule.

Er jeg helt forkert på den? Jeg har altid været dybt forelsket i ham, og vi har været sammen sådan uofficielt 3 år. 
Han vil ikke lade mig gå, men da jeg var gravid ville han forlade mig, og vil højst sandsynligt være på samme måde hvis det skete igen. 

Grovt sagt så tager han røven på mig som det passer ham.. Og jeg har overvejet gøre det samme i form af at blive gravid og hvis han så ikke ønsker tage sit ansvar samtidig vise ham døren. Føler mig så flov over mine tanker. 

Føler han tog mit største ønske fra mig fordi han pressede mig med alt hvad han kunne. Jeg kan ikke være i tanken mere

Åååh, føler så meget med dig. Har været igennem noget ligende

Håber du får styr på dine tanker, og hvad du/I vil med jeres liv

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

1. december 2023

Cerenia

Jeg håber seriøst dette er en troll. 
og hvis ikke, så håber jeg ikke du vil ødelægge 3 liv (dit, din kærestes og kommende barn) ved at blive gravid.

det lyder ikke ligefrem som et sundt forhold baseret på kærlighed, omsorg, tillid og respekt for hinanden. Jeg tror dit kommende barn vil have gavn af at du arbejder med dig selv først i terapi inden du byder nogle det her.

min besked er måske lidt hård, men det er dybt egoistisk og uansvarligt det du har gang i og du vil fortryde så meget at være bundet til ham resten af livet. 

Anmeld Citér

6. december 2023

MortilF+V

Profilbillede for MortilF+V

Forlad ham med det samme. For din egen skyld. Og lad være med at få et barn med sådan en mand  - tænk på det evt. kommende barn. Det er på ingen måde fair at sætte et barn i verden, med en far der begår psykisk vold mod dets mor. Du har et valg. Det har dit evt. kommende barn ikke.

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.