Som mange skriver afhænger det af sygdommen. Mine har været alene hjemme en kort dag fra de gik 4. Klasse, hvis det var let sygdom. Men ligger de med 39/40 i feber, kaster op eller i det hele tGwt har det møg dårligt, så ville jeg forsøge at omlægge aå meget arbejde som overhovedet muligt endda også for hende på 20.
For to år siden lå hun med 40 i feber og cororna og kunne ikke stå op af sengen uden hjælp. Det var på det tidspunkt, hvor vi som familie skulle gå i isolation, så skulle ikke tage stilling til om jeg skulle blive hjemme. Men havde det været nu havde vo her hjemme fundet ud af tilpasse vores arbejde så vi kunne være hjemme på skift og være der for hende.
Jeg har en gang oplevet at sætte arbejdet foran børnene - faktisk to gange - jom hjem og fandt min datter rystende i sengen med noget der mindede om angstanfald, der lovede jeg mig selv, at de altid kom først (er så også så heldig så de meget meget sjældent er syge, tror det er over et år siden jeh har haft et barn her hjemme med feber) - selvfølgelig inden for rimelighedens grænser, bliver ikke hjemme hvis ham på 13 har hovedpine, en lille smule feber og snotter.
Anmeld
Citér