Anbefalinger søges

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

21. november 2023

Fortvivlet

Profilbillede for Fortvivlet
AnoMor skriver:

Vi har fået grundlag for hvorfor smattwstch ikk er tilladt i skolen. 
Det er fordi at hver gang der er nogen der har et med så sidder de i timerne og trykker og plinger med dem og følger ikke med. Og i sfoen sidder de bare rundt om det i stedet for at lege. 
så synes det giver fin mening at de ikk må have det. 

men nu var det jo så heller ikk mit spørgsmål hvad holdningen var. Men derimod anbefaling til noget der ikke er smart Watch  

Men hvis de er i skolemodus , kan de ikke trykke på dem, så fungerer de som et alm ur, derfor holder grundlaget jo ikke

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

21. november 2023

AnoMor

Mor11 skriver:

jeg ville være lidt flabet og sige at jeg på trods af politikker, har givet min søn sit smartwatch på, med en indstillet alarm, da pædagogerne glemmer at sende ham afsted.. 

så må de jo tage stilling til om de vil blive bedre til at huske at sende ham afsted som aftalt, eller se igennem fingre med et ur.  

Forstår godt din pointe. Men sådan er jeg ikk lige som person  

Anmeld Citér

21. november 2023

AnoMor

Fortvivlet skriver:

Men hvis de er i skolemodus , kan de ikke trykke på dem, så fungerer de som et alm ur, derfor holder grundlaget jo ikke

Det ved jeg ikk noget om. Jeg ved bare hvad reglerne er og dem holder jeg mig til.  

Anmeld Citér

21. november 2023

AnoMor

Jeg har idag købt et vibrations ur som egentlig primært bruges til børn der skal husle at gå på wc eller medicin patienter der skal huske sine piller på fast tidspunkt.  

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.