Er jeg i gang med at abortere?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

21. november 2023

Bluey

Lillehjerte skriver:

Har du fået taget en ny blodprøve? 

Krydser fingre for dig

Har selv været igennem 3x SA og 2x bio, og det er frygteligt ikke at vide om man er købt eller solgt 

Tak for dine krydsede fingre  

Blodprøven var kun steget fra 200 til 240 siden i torsdags og intet at se på scanningen, så der var desværre ikke en graviditet til mig i denne omgang. Nu skal jeg til kontrol igen om en uge, for de var i tvivl om, om det er en GUL eller en SA.

Hvor længe gik der, før du fik din cyklus tilbage efter dine tab? Er i øvrigt så ked af at høre, at du har været så mange tab igennem

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

21. november 2023

Lillehjerte

Profilbillede for Lillehjerte
Bluey skriver:

Tak for dine krydsede fingre  

Blodprøven var kun steget fra 200 til 240 siden i torsdags og intet at se på scanningen, så der var desværre ikke en graviditet til mig i denne omgang. Nu skal jeg til kontrol igen om en uge, for de var i tvivl om, om det er en GUL eller en SA.

Hvor længe gik der, før du fik din cyklus tilbage efter dine tab? Er i øvrigt så ked af at høre, at du har været så mange tab igennem

Øv, det er jeg ked af at høre Det er afsindigt hårdt. Håber det snart lykkes for dig

Jeg mener at der er gået ca 14 dage før testene har været negative, og derefter er der gået 14 dage til æl. 

Jeg har efter mange nederlag trods alt fået tre børn, så det tænker jeg ikke over mere

Anmeld Citér

21. november 2023

Bluey

Lillehjerte skriver:

Øv, det er jeg ked af at høre Det er afsindigt hårdt. Håber det snart lykkes for dig

Jeg mener at der er gået ca 14 dage før testene har været negative, og derefter er der gået 14 dage til æl. 

Jeg har efter mange nederlag trods alt fået tre børn, så det tænker jeg ikke over mere

Tak for dine søde ord ❤️ Jeg håber, at min cyklus også kommer i orden relativt hurtigt, så vi kan prøve igen. Og hvor er det skønt at høre, at du har 3 dejlige børn - jeg har heldigvis også en lille solstråle, der har gjort min triste dag meget nemmere at komme igennem

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.