Erik sept. '11, Magnus juli '18, Viktor Juli '20
Nu føler jeg mig klar til at dele med endnu flere at mine første skridt mod at få bearbejdet fortidens spøgelser og forhpbentligt få det mentalt bedre er taget..
jeg har været hos lægen som sygemeldte mig og har henvist mig til psykiater..
han foreslog noget angstmedicin, men da jeg læste op på det kan jeg se der er risko for at blive rigtig syg hvis det tages sammen med "diverse migrænemedicin" som der stod.. så nu venter jeg svar fra lægen på om der findes noget andet eller om han kan se hvilke typer der er tale om da jeg stadig gerne skulle kunne fungere for min families skyld.. bivirkningerne ved det var lammelser og andet skræmmende og det var den med størst risiko..
Han anbefalede mig også at tage kontakt til center for seksuelt misbrugte i forhold til at de (hvis de mener det er alvorligt nok) bedre kan hjælpe mig med at bearbejde den del af min barndom.. den er faktisk svær for jeg er bange for at blive afvist.. at få af vide at det "ikke er noget" det som har sat sine spor i mig fordi det for mig var alvorligt..
Jeg synes det er svært selv at skulle finde en psykiater, for jeg ved hvor vigtigt kemien er for at det fungerer.. og jeg skal finde en der ikke bare er opsat på at fylde mig med medicin men rent faktisk er villig til at arbejde med mig og give mig værktøjer jeg kan bruge...
jeg føler mig lettet og skrækslagen på samme tid..
lettet over at have taget springet og føle at jeg endelig tager lidt håndt om mig selv..
skrækslagen over ikke at vide hvordan det kommer til at gå.. og hvad der kommer til at ske med kommunen.. jeg er lige kommet på kontanthjælp og det var ikke uden udfordringer at få det startet op..
Anmeld
Citér