Ja, prøvede det selv i sidste cyklus, se min tråd her: Ægløsningstest positiv i 3 uger (baby.dk)
Grunden til min ægløsningstest var positiv så længe var at mit hormonniveau var helt skævt, LH lå høj i mange uger. Tilsidst fik jeg dog min menstruation, så vil sige du nok bare skal være tålmodig.
Dog talte jeg med klinikken om det og for mig er det begyndende overgangsalder.... skal dog i IVF forsøg ved næste mens, jeg har fået trikvens i snart en måned og skal starte op når jeg får mens - det er med til at stabilisere hormon niveauet. Jeg har aldrig haft ustabile cyklus før og har ikke været i IVF behandling de sidste 8 måneder...
De kunne se da jeg blev scannet efter at at jeg have fået min menstruation at jeg havde haft ægløsning (de scannede mig ved mens dag 1) og de siger de er 14 dage inden mens dag 1.
LH er det hormon man måler ægløsning og det kan stige af andre grunde end ægløsning, som det gjorde med mig.. ved mig var det min hormonbalance som var helt ude af balance pga. den begyndende overgangsalder.
Hvad er din situation?
Anmeld
Citér