Svage streger

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

10. november 2023

Kis92

Profilbillede for Kis92
Darling skriver:

Gravid er du i hvert fald, det er en flot test. Dog tænker jeg du helt sikkert er kortere henne end du selv regner med jeg havde ventet 14 dage også snupper en scanning hvis det var mig

Jeg har allerede bestilt en tidlig scanning her d. 28 Så nu kan dagene kun gå for langsomt Så krydser jeg fingre for alt er godt da

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

10. november 2023

Kis92

Profilbillede for Kis92
*.* skriver:

Du er gravid, men kan jo være ÆL er faldet senere og du ikke er så langt henne som du regner med  

jeg troede med min datter jeg var 5+ kom til tidlig scanning ugen efter og der sagde de jeg var 3+5 og hun er 1 1/2 år i dag

Tak for den besked I dag er jeg også mere rolig. Forhåbentlig er det bare hormoner der får mig helt op at kører. Det har været en lang uge, med alt for mange bekymringer. 

Anmeld Citér

10. november 2023

Darling

Kis92 skriver:

Jeg har allerede bestilt en tidlig scanning her d. 28 Så nu kan dagene kun gå for langsomt Så krydser jeg fingre for alt er godt da

Jeg krydser med dig

Anmeld Citér

7. december 2023

Kis92

Profilbillede for Kis92

Baby udvikler sig ikke som det skal og nu er hjertet stoppet med at slå Så i morgen starter jeg på en medicinsk abort  Øv hvor er det bare træls det hele

Anmeld Citér

7. december 2023

Darling

Kis92 skriver:

Baby udvikler sig ikke som det skal og nu er hjertet stoppet med at slå Så i morgen starter jeg på en medicinsk abort  Øv hvor er det bare træls det hele

Kram til dig, hvor er det uretfærdigt. Det er jeg ked af at  høre

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.