Svage streger

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.441 visninger
14 svar
2 synes godt om
9. november 2023

Kis92

Profilbillede for Kis92

Hej

Jeg har siden d. 3. november testet svagt positiv på graviditetstest. Og der er ikke meget udvikling i testene. Jeg kan slet ikke være i det og jeg er så bange at graviditeten er gået i stå Jeg har bare lyst til at tude hele tiden Jeg burde være 4+6 i dag. 

Er der nogle der har nogle positive historier om svage streger? 

Jeg har ikke brug for at hører om når det ikke er gået godt.

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

9. november 2023

*.*

Profilbillede for *.*
Mor til 3 + en engel

En streg er en streg.. du kan ikke være lidt eller meget gravid. 
jeg har aldrig testet meget klart positivt omkring 4 uge, og har bekræftet med en digital og så stoppet med at teste netop fordi man får overtænkt det. Og mine børn er altså ok  

Anmeld Citér

9. november 2023

Kis92

Profilbillede for Kis92
*.* skriver:

En streg er en streg.. du kan ikke være lidt eller meget gravid. 
jeg har aldrig testet meget klart positivt omkring 4 uge, og har bekræftet med en digital og så stoppet med at teste netop fordi man får overtænkt det. Og mine børn er altså ok  

Tak for svar. Jeg har godt nok svært med at være i det, jeg føler helt at jeg er være at gå fra hinanden af bekymringer.. Det hjælper heller ikke på det at jeg ingen symptomer har. Men min dreng havde jeg kun ømme bryster, det har jeg ikke engang nu.

Anmeld Citér

9. november 2023

*.*

Profilbillede for *.*
Mor til 3 + en engel
Kis92 skriver:

Tak for svar. Jeg har godt nok svært med at være i det, jeg føler helt at jeg er være at gå fra hinanden af bekymringer.. Det hjælper heller ikke på det at jeg ingen symptomer har. Men min dreng havde jeg kun ømme bryster, det har jeg ikke engang nu.

Med min store havde jeg kvalme i 9 måneder, med min datter kastede jeg ALT op i 5 måneder for så at få bækkenløsning.. 

denne graviditet fik jeg først lidt kvalme omkring uge 8-9 stykker der varede Max 14 dage og ellers har jeg intet mærket. Ikke to graviditeter er ens

Anmeld Citér

9. november 2023

Darling

Kis92 skriver:

Jeg havde ingen symptomer med min første overhovedet, det giver bekymring ja. Men det er ligeså normalt som at have symptomer.

Er du helt sikker på ægløsning? Mine teste har aldrig været tydelige før uge 5, tydeligheden har heller ikke noget at sige som sådan selvom mange bruger dem sådan. Det er ikke det testen er lavet til, har du et billede?

Anmeld Citér

10. november 2023

Kis92

Profilbillede for Kis92
*.* skriver:

Med min store havde jeg kvalme i 9 måneder, med min datter kastede jeg ALT op i 5 måneder for så at få bækkenløsning.. 

denne graviditet fik jeg først lidt kvalme omkring uge 8-9 stykker der varede Max 14 dage og ellers har jeg intet mærket. Ikke to graviditeter er ens

Mange tak for din besked Jeg ved jo godt det hele, men mit hoved fucker mig helt op Lad os håbe det er hormoner

Anmeld Citér

10. november 2023

Kis92

Profilbillede for Kis92
Darling skriver:

Jeg havde ingen symptomer med min første overhovedet, det giver bekymring ja. Men det er ligeså normalt som at have symptomer.

Er du helt sikker på ægløsning? Mine teste har aldrig været tydelige før uge 5, tydeligheden har heller ikke noget at sige som sådan selvom mange bruger dem sådan. Det er ikke det testen er lavet til, har du et billede?

Tak for svar Men min søn havde jeg ikke mange symptomer. Jeg var sikker på at de til nakkefoldsscanning ville fortælle mig, at det var en joke nogen har lavet på mig men sidst formåede jeg kun at tag en test, denne gang har det helt taget overhånd Man ville ønske at man havde lidt symptomer, men havde man haft symptomer ville man jo nok ha ønskede det omvendte

Graviditeten er ikke planlagt, så nej jeg ved ikke præcis hvornår ægløsning har været. 

Test fra nu her til morgen. Fra sidste menstruations første dag jeg 5+4.

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld Citér

10. november 2023

*.*

Profilbillede for *.*
Mor til 3 + en engel
Kis92 skriver:

Mange tak for din besked Jeg ved jo godt det hele, men mit hoved fucker mig helt op Lad os håbe det er hormoner

Kender det og er så svært ikke at overtænke alting.. især fordi man naturligt vil læne sig op af ens tidligere erfaringer og sammenligne.. 

krydser

Anmeld Citér

10. november 2023

*.*

Profilbillede for *.*
Mor til 3 + en engel
Kis92 skriver:

Tak for svar Men min søn havde jeg ikke mange symptomer. Jeg var sikker på at de til nakkefoldsscanning ville fortælle mig, at det var en joke nogen har lavet på mig men sidst formåede jeg kun at tag en test, denne gang har det helt taget overhånd Man ville ønske at man havde lidt symptomer, men havde man haft symptomer ville man jo nok ha ønskede det omvendte

Graviditeten er ikke planlagt, så nej jeg ved ikke præcis hvornår ægløsning har været. 

Du er gravid, men kan jo være ÆL er faldet senere og du ikke er så langt henne som du regner med  

jeg troede med min datter jeg var 5+ kom til tidlig scanning ugen efter og der sagde de jeg var 3+5 og hun er 1 1/2 år i dag

Anmeld Citér

10. november 2023

Darling

Kis92 skriver:

Gravid er du i hvert fald, det er en flot test. Dog tænker jeg du helt sikkert er kortere henne end du selv regner med jeg havde ventet 14 dage også snupper en scanning hvis det var mig

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.