Fortryder mit valg hver dag.

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

7. november 2023

Tullebadulle

Du stopper med at have ubeskyttet sex..? Når han ikke ønsker børn??? Og så gør du dig fri fra ham.

han er manipulerende og vil være det hvis I hat barn sammen.

Skrid fra ham og få et barn med en anden fantastisk mand eller donor barn (klart at foretrække!) hvem ønsker en far der ikke vil en. Det er ødelæggende. Du kan jo sætte en grænse på 4 år til at finde en ny og så bruger donor som plan b.

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

7. november 2023

Tullebadulle

Og for øvrigt ..: hold kæft hvor skal du prise dig lykkelig over aborten. Det lyder hårdt, men ham skal du altså ikke været koblet til resten af livet!

Anmeld Citér

7. november 2023

B&J

Anonym skriver:

men jeg elsker ham, og selvom jeg ved han nok ville skride hvis det skete igen, ville jeg stadig beholde det, jeg lavede den største fejl i mit liv

Han holder på mig

Elsker du en mand der tvang dig til nåede??

Elle er det trygheden i at han er der? 

Han vil have barnet fjernet igen hvis du bliver gravid hvorfor bruger du så ikke p-piller eller nåede andet. Men du ønsker at være gravid undskyld men wow en gang rod at få en barn der er ønsket og ikke ønsket ind i 

Jeg vil komme væk hurtigst muligt 

Anmeld Citér

7. november 2023

Savanna

Profilbillede for Savanna

Starte forfra? 

Du er jo ikke engang kommet ud af startboksen. Hvad har du opnået i dit forhold med ham? Tillid? Fællesskab? Tryghed? Fælles drømme? Forsøg på at stifte familie?

Det lyder ikke sådan. Så du taber ikke noget af at finde dig selv og bagefter en sød mand, som gerne vil det samme som dig.

Man kan ikke holde på andre, så tag ansvar for dit liv og gå din vej. Brug som MINIMUM beskyttelse, for det er hverken ansvarligt eller kærligt at sætte et barn i din situation.

Anmeld Citér

7. november 2023

Seldomseen

Profilbillede for Seldomseen
Anonym skriver:

Hej med jer.

Jeg blev for et år siden “tvunget” af min kæreste, til at få en abort

Jeg har fortrudt hver dag siden, han gjorde alt for at presse mig til det, og sagde han gerne ville bare ikke på daværende tidspunkt, vi er stadig sammen og bruger ikke beskyttelse men han ønsker stadig ikke børn, da vores forhold ikke er officielt. Men alligevel bruger han ikke noget ud over afbrudt samlege, jeg håber sådan at det “går galt” og at jeg igen bliver gravid. Men jeg føler mig samtidig helt forkert på den, efter at hav handlet så forkert

jeg ved vi nok ikke forbliver sammen for evigt, men jeg er 28 og føler tiden løber fra mig, hvad tænker i om min situation jeg har ikke nogle at snakke med om det.

Hvad mener du med, at jeres forhold ikke er officielt??

Anmeld Citér

7. november 2023

Cerenia

Vil du hellere have barn med en dårlig mand som ikke vil være der eller vente og være single og finde kærligheden og få et barn med en god mand? 

Du har masser af tid! Jeg er 33 og barnløs og single og bekymrer mig ikke særligt meget fordi jeg ved jeg godt kan nå at finde en god partner. 

overvej om det virkelig er det værd at sætte et nyt liv i verdenen med en far som ham? Pas på dig selv. Det forhold lyder virkelig usundt og du vil være bundet til ham resten af dit liv. Kom ud, vær single og mød en anden. 

Anmeld Citér

7. november 2023

Tullebadulle

Jeg er gift på 16.år. Og min mand “holder” ikke på mig. Jeg vælger at blive, fordi jeg elsker ham og han giver mig tryghed, kærlighed og stabilitet. Du nævner vitterlig intet positivt du får igen andet end dårlig samvittighed over en abort du blev påtvunget. Run forrest … RUN

Anmeld Citér

7. november 2023

Kontrast

Stop, stop, stop med at have ubeskyttet sex med ham. Han har en gang presset dig til en abort, du ikke ønskede. Var det også fordi han frivilligt, havde haft ubeskyttet sex med dig? Undskyld men han lyder som en impulstyret egoist. Jeg får den tanke, at hvis du skulle blive gravid igen, så vil han tænke, at det kan du bare lige få fikset ved en ny abort. 

Anmeld Citér

7. november 2023

Anonym

Du skal bare vide det er ikke sjovt for barnet eller dig selv at være i en deleordning. Du er så ung find dig en der er seriøs.. både for dig selv og dit “kommende” barn..

Anmeld Citér

7. november 2023

Anonym

Hej med jer.

Jeg blev for et år siden “tvunget” af min kæreste, til at få en abort

Jeg har fortrudt hver dag siden, han gjorde alt for at presse mig til det, og sagde han gerne ville bare ikke på daværende tidspunkt, vi er stadig sammen og bruger ikke beskyttelse men han ønsker stadig ikke børn, da vores forhold ikke er officielt. Men alligevel bruger han ikke noget ud over afbrudt samlege, jeg håber sådan at det “går galt” og at jeg igen bliver gravid. Men jeg føler mig samtidig helt forkert på den, efter at hav handlet så forkert

jeg ved vi nok ikke forbliver sammen for evigt, men jeg er 28 og føler tiden løber fra mig, hvad tænker i om min situation jeg har ikke nogle at snakke med om det.

Du skal gøre hvad du føler er det bedste for dig og dit kommende barn. Der er intet forkert i at have de følelser og ønsker, selvom manden ikke er enig.

Håber I finder en god løsning for jer alle.

Man er lidt i vildrede når drømmen om et barn bliver stor.

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.