Fortryder mit valg hver dag.

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

6.966 visninger
19 svar
46 synes godt om

Du kan svare anonymt i tråden
6. november 2023

Anonym trådstarter

Hej med jer.

Jeg blev for et år siden “tvunget” af min kæreste, til at få en abort

Jeg har fortrudt hver dag siden, han gjorde alt for at presse mig til det, og sagde han gerne ville bare ikke på daværende tidspunkt, vi er stadig sammen og bruger ikke beskyttelse men han ønsker stadig ikke børn, da vores forhold ikke er officielt. Men alligevel bruger han ikke noget ud over afbrudt samlege, jeg håber sådan at det “går galt” og at jeg igen bliver gravid. Men jeg føler mig samtidig helt forkert på den, efter at hav handlet så forkert

jeg ved vi nok ikke forbliver sammen for evigt, men jeg er 28 og føler tiden løber fra mig, hvad tænker i om min situation jeg har ikke nogle at snakke med om det.

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

6. november 2023

Savanna

Profilbillede for Savanna

Løb for pokker, løb.

Du er mere værd end det, og dit fremtidige barn fortjener at være mere end en upser, som faren ikke ønsker, men samtidig var for doven til at bruge kondom.

Løb.

Anmeld Citér

6. november 2023

Ranunkel

Profilbillede for Ranunkel

Prøv at læse dit indlæg og lad som om at det er en anden du læser om.. 

Du skal give dig selv den kærlighed og respekt du fortjener, og ikke være sammen med en som ikke virkelig vil dig, og det liv du ønsker. Ønsker du virkelig at have et barn med en på den måde? Og har du tænkt på barnet? 
Du er så ung, og har tiden foran dig - du kan finde en der elsker dig, eller du kan vælge at få et barn alene. Men først når du har lært at elske og respektere dig selv

Anmeld Citér

6. november 2023

Anonym

Du siger det selv, du ved i ikke er sammen foreviget, det lyder som et usundt forhold udfra det du beskriver.

Find en som gerne vil dig helt og ikke halvt, 28 år er ingen alder.

Anmeld Citér

6. november 2023

Anonym trådstarter

men jeg elsker ham, og selvom jeg ved han nok ville skride hvis det skete igen, ville jeg stadig beholde det, jeg lavede den største fejl i mit liv

Han holder på mig

Anmeld Citér

6. november 2023

Mor og meget mere

Profilbillede for Mor og meget mere
Anonym skriver:

men jeg elsker ham, og selvom jeg ved han nok ville skride hvis det skete igen, ville jeg stadig beholde det, jeg lavede den største fejl i mit liv

Han holder på mig

Håber du, at du bliver gravid med ham igen og så lærer at leve med det, hvis han går fra dig? Vil du byde et barn at komme til verden på det grundlag? 
Hvordan holder han på dig? Det lyder til, du selv vælger at blive hos ham. 

Tag nu vare på dig selv og kom væk, før der også kommer et lille barn ind i billedet. Du er mere værd - og det skal du lære at tro på, før du er klar til at blive mor til et ønsket barn. 

Anmeld Citér

6. november 2023

Anonym

Puha. Jeg synes at du skal skynde dig at finde nogle at tale med, og få noget professionel hjælp. Hvad er det min inde i dig, som gør at du tror at du skal leve ulykkeligt og undertrykt? Hvorfor synes du mon, at du er sådan én som gerne må trædes på og ikke fortjener kærlighed af en ligeværdig partner som elsker og respekterer dig med kærlighed og værdighed? Hvorfor er du mon villig til at lade et barn vokse op under så triste vilkår? Alt det fortjener du at finde ud af og arbejde med at ændre. Det er ikke for sent - men du får kun et enkelt liv, og tænk engang hvor meget bedre det kan blive, end det du accepterer lige nu

Anmeld Citér

7. november 2023

Anonym trådstarter

Kan slet ikke overskue tanken om at skulle starte forfra og han holder på mig på den måde at han lover guld og grønne skove hver gang jeg forsøger trække mig. 

Anmeld Citér

7. november 2023

Tip!

Løb løb løb løb.. det gør mere ondt at blive! 
du skal starte forfra ja, men hellere det end blive i noget så dysfunktionelt som jeres forhold er nu. 
Hvis det var dit barn der var fanget i sådan et forhold, hvad ville du så råde ham/hende til? 

Anmeld Citér

7. november 2023

mor_til_2_

Anonym skriver:

Kan slet ikke overskue tanken om at skulle starte forfra og han holder på mig på den måde at han lover guld og grønne skove hver gang jeg forsøger trække mig. 

Det du er udsat for lige nu er manipulation. Det er virkelig svært at spotte når man er i det men læs om det. Det er usundt og du skal væk fra ham Selvom du er i orkanens øje lige nu så bliver det altså bedre. 

28 år er ingen alder. Du skal nok finde en skøn mand som vil dig og en baby en dag. 

Men lige nu er du manipuleret. Han holder ikke hvad han lover og han har presset dig til at tage en beslutning du ikke var enig i. 

Endelig prøv at læse om det. 

https://kend-din-psykopat.dk/udsat-for-manipulation-i-dit-forhold/

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.