Blødning - kan det være æl?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

6. november 2023

MortilF+V

Profilbillede for MortilF+V
Love Angel skriver:

okay. Hold øje med det. Hvis du stadig har smerter i samme grad i nogle dage, så søg læge. Eller hvis det bliver værre så søge læge med det samme.

håber du få det bedre.

Tak.

Jeg holder øje resten af aftenen og i morgen. Hvis der ikke sker en ændring, kontakter jeg lægen.

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

6. november 2023

Anonymvic

Profilbillede for Anonymvic

Jeg har prøvet det en enkelt gang efter sex for mange år siden. Det rendte nærmest ned af mine ben. Håber det aftager!

Anmeld Citér

6. november 2023

MortilF+V

Anonymvic skriver:

Jeg har prøvet det en enkelt gang efter sex for mange år siden. Det rendte nærmest ned af mine ben. Håber det aftager!

Hold da op. Det lyder voldsomt. Der bløder stadig, dog som pletblødning vil jeg mene. Mine smerter er dog helt uvante for mig.

Og mig som troede at det kunne være pga. æl, fordi det passer nogenlunde med den positive test i fredags + 48 timer..+ 24 timer..

Men ja, vi har sexet en del de sidste dage (4 gange på 2 døgn), hvilket vi på ingen måde er vant til.

Anmeld Citér

7. november 2023

__anonym

Profilbillede for __anonym
MortilF skriver:

Jeg synes også, at det er "meget". Blev faktisk lidt overrasket (på den dårlige måde), da jeg så det. Det er heldigvis aftagende og pletbløder nu.

Kan man virkelig bløde sådan efter sex? Det har jeg heller ikke oplevet før.

Har læst flere gange, at nogle bløder efter sex. Tror de kalder det kontaktblødning, men heller ikke noget jeg har erfaring med

Anmeld Citér

7. november 2023

MortilF+V

MortilF skriver:

Tak.

Jeg holder øje resten af aftenen og i morgen. Hvis der ikke sker en ændring, kontakter jeg lægen.

Det fortsætter desværre,  efter at være aftaget igår. Jeg skrev til lægen og vedhæftede billedet. Hun virker ikke bekymret.

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.