Er det en streg?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

4. november 2023

Anonym trådstarter

*.* skriver:

Tydeligheden på stregen har intet at sige en streg er en streg, man kan ikke være lidt eller meget gravid. Og ifølge den digitale er du jo så ca 4 uger henne tillykke med sommer bebs

Ja jeg ved jo godt at en streg er en streg. Men jeg når jo at blive lidt bekymret, når den ikke er lige så rød som sidst (men selvfølgelig er der farve forskel, når der også er over en uges forskel på hvornår jeg testede). Jeg er lidt for god til at være bekymret   Men i denne graviditet, vil jeg prøve at slappe lidt mere af

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

4. november 2023

Anonym trådstarter

Anonym skriver:

Ja jeg ved jo godt at en streg er en streg. Men jeg når jo at blive lidt bekymret, når den ikke er lige så rød som sidst (men selvfølgelig er der farve forskel, når der også er over en uges forskel på hvornår jeg testede). Jeg er lidt for god til at være bekymret   Men i denne graviditet, vil jeg prøve at slappe lidt mere af

Selvom det nok er sværere gjort end sagt

Anmeld Citér

4. november 2023

*.*

Profilbillede for *.*
Mor til 3 + en engel
Anonym skriver:

Selvom det nok er sværere gjort end sagt

Det er altid svært at slappe af  

jeg er selv meget nervøs og er endda gravid for fjerde gang - lige bekymret for bebs fra start ved hver graviditet

Anmeld Citér

6. november 2023

Anonym trådstarter

Jeg er blevet et helt test monster. Og jeg synes stadig ikke at stregen er særlig tydelig. Hvad tænker i? Udfra første dag i sidste menstruation er jeg 4+3.

Det billede hvor der ikke står noget er fra i eftermiddag uden at ha tisse i 4.5timer

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld Citér

6. november 2023

Sommersol2021

Profilbillede for Sommersol2021

Hmm altså du er helt sikkert gravid, men jeg synes også den er lidt svag for at være helt ærlig. Men der er jo kun gået nogle dage, så mon ikke den er helt fint og tydelig om et par dage

Anmeld Citér

6. november 2023

Anonym trådstarter

Sommersol2021 skriver:

Hmm altså du er helt sikkert gravid, men jeg synes også den er lidt svag for at være helt ærlig. Men der er jo kun gået nogle dage, så mon ikke den er helt fint og tydelig om et par dage

Puha hvor synes jeg det her er svært at være i...  

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.