Er det en streg?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

4.994 visninger
35 svar
13 synes godt om
3. november 2023

Anonym trådstarter

Hej alle 

Nu har jeg lige taget en test, som jeg ikke regnet med ville være positiv. Vi prøver ikke at blive gravide. Men nu ser jeg en streg, tror jeg? Regner med mens i morgen. 

Ser i en streg? 

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

3. november 2023

Anonym trådstarter

Nu kiggede jeg på den igen under 10min efter

Der er en streg

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld Citér

3. november 2023

MortilF+V

Profilbillede for MortilF+V

Du har selv svaret på spørgsmålet- men, den er jo ugyldig, når du aflæser efter td.

Anmeld Citér

3. november 2023

*.*

Profilbillede for *.*
Mor til 3 + en engel

Jeg kan se stregen på begge to ser ud til du er gravid

Anmeld Citér

3. november 2023

Anonym trådstarter

Jeg kører hen og køber en digital nu, så får jeg vel en klar svar ��

Anmeld Citér

3. november 2023

*.*

Profilbillede for *.*
Mor til 3 + en engel
Anonym skriver:

Jeg kører hen og køber en digital nu, så får jeg vel en klar svar ��

God ide, har jeg altid gjort selv også

men husk du lige skal holde dig i nogen timer og ikke drikke en masse væske for ellers kan den vise negativ pga urinen er for tynd/koncentrationen af Hcg er for lav. Bedste vil være hvis du kan holde ud at vente til i morgen tidlig

Anmeld Citér

3. november 2023

Anonym trådstarter

*.* skriver:

God ide, har jeg altid gjort selv også

men husk du lige skal holde dig i nogen timer og ikke drikke en masse væske for ellers kan den vise negativ pga urinen er for tynd/koncentrationen af Hcg er for lav. Bedste vil være hvis du kan holde ud at vente til i morgen tidlig

Ja det ved jeg godt, men tak for at nævne det Jeg må prøve at se om jeg kan vente til i morgen. 

Hold nu op hvor er jeg ved siden af mig selv

Anmeld Citér

3. november 2023

Anonym trådstarter

MortilF skriver:

Du har selv svaret på spørgsmålet- men, den er jo ugyldig, når du aflæser efter td.

Tak for svar Det første billede er indenfor tiden. Ved godt at en streg efter er ugyldig. Men eftersom jeg allerede kunne se noget før tid, så er den vel gyldig? 

Anmeld Citér

3. november 2023

*.*

Profilbillede for *.*
Mor til 3 + en engel
Anonym skriver:

Tak for svar Det første billede er indenfor tiden. Ved godt at en streg efter er ugyldig. Men eftersom jeg allerede kunne se noget før tid, så er den vel gyldig? 

Den efter tid er stregen jo blot mere synlig fordi den har fået tid til at tørre. 
mine test var ikke engang så stærke i stregen som din på første billed og har været gravid hver gang jeg ku Ane noget. 

Anmeld Citér

3. november 2023

Anonym trådstarter

*.* skriver:

Den efter tid er stregen jo blot mere synlig fordi den har fået tid til at tørre. 
mine test var ikke engang så stærke i stregen som din på første billed og har været gravid hver gang jeg ku Ane noget. 

Godt at hører. Da jeg var gravid med min dreng(som heller ikke var planlagt, men meget ønskede) testede jeg først en uge efter udeblivelse af mens, så der var stregen meget rød. Så udfra min erfaring er jeg vant til rødere streger, og så når jeg ikke ikke havde forventet en streg

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.