Julegaver til dreng 12+ år

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3. november 2023

*.*

Profilbillede for *.*
Mor til 3 + en engel
Fortvivlet skriver:

Jeg har aldrig fattet upersonligt, hvis drengen ikke ønsker sig noget, så er penge da det allerbedste, der skal nok komme en masse ting i løbet af året han gerne vil købe

Jeg giver aldrig penge.. det eneste tidspunkt jeg kunne finde på det er til konfirmationer og der i en sjov form fx pengetræ eller lign.. at smide kontanter i en konvolut er for mig det mest upersonlige man kan give overhovedet… 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

3. november 2023

Fortvivlet

Profilbillede for Fortvivlet
*.* skriver:

Jeg giver aldrig penge.. det eneste tidspunkt jeg kunne finde på det er til konfirmationer og der i en sjov form fx pengetræ eller lign.. at smide kontanter i en konvolut er for mig det mest upersonlige man kan give overhovedet… 

Men igen hvorfor skal det være personligt? Hvis en person ønsker sig penge er det da dybt latterligt at gå ud og købe noget (og det er da vist heller ikke så personligt) som personen ikke ønsker sig, og så personen skal have besvær med at skulle bytte det for så alligevel at få penge ud af det ? Det er ingen logik for mig

Anmeld Citér

3. november 2023

*.*

Profilbillede for *.*
Mor til 3 + en engel
Fortvivlet skriver:

Men igen hvorfor skal det være personligt? Hvis en person ønsker sig penge er det da dybt latterligt at gå ud og købe noget (og det er da vist heller ikke så personligt) som personen ikke ønsker sig, og så personen skal have besvær med at skulle bytte det for så alligevel at få penge ud af det ? Det er ingen logik for mig

Men han ønsker sig ikke penge  

Og synes sagtens man kan finde på noget som en vil blive glad for som ikke skal byttes.. som MINIMUM et gavekort til et sted personen ka li at købe ting.. 

og som en anden også skrev, hvis alle gav penge ville der bare ligge en bunke konvolutter med kontanter under træet så kan man lige så godt lige smide en mobilepay rundt til alle gæsterne og sige det var så gaverne  

kan forstå hvis man specifikt ønsker sig penge til noget særligt man sparer op til, men det gør min søn heller ikke, da han ikke har noget han står og mangler. 
Men bare ud fra de foreslag der er blevet skrevet har jeg da fundet på et par ting allerede jeg ved han vil blive glad for

Anmeld Citér

3. november 2023

Fortvivlet

Profilbillede for Fortvivlet
*.* skriver:

Men han ønsker sig ikke penge  

Og synes sagtens man kan finde på noget som en vil blive glad for som ikke skal byttes.. som MINIMUM et gavekort til et sted personen ka li at købe ting.. 

og som en anden også skrev, hvis alle gav penge ville der bare ligge en bunke konvolutter med kontanter under træet så kan man lige så godt lige smide en mobilepay rundt til alle gæsterne og sige det var så gaverne  

kan forstå hvis man specifikt ønsker sig penge til noget særligt man sparer op til, men det gør min søn heller ikke, da han ikke har noget han står og mangler. 
Men bare ud fra de foreslag der er blevet skrevet har jeg da fundet på et par ting allerede jeg ved han vil blive glad for

Vi Mobilpayer også os voksne i vores familie

Børnene får fysiske penge, da det er mere håndgribeligt for dem (medmindre de ønsker sig andre ting)

Anmeld Citér

3. november 2023

*.*

Profilbillede for *.*
Mor til 3 + en engel
Fortvivlet skriver:

Vi Mobilpayer også os voksne i vores familie

Børnene får fysiske penge, da det er mere håndgribeligt for dem (medmindre de ønsker sig andre ting)

Sådan holder man jo så jul så forskelligt

Anmeld Citér

3. november 2023

Christy123

Profilbillede for Christy123

Hej! 
Jeg må indrømme jeg er helt blank ifht julegaver til min store dreng. Han er 12, snart 13. 
Det eneste han har ønsket sig er: 

iphone 15 (udelukket!) Og en parfume som jeg køber til ham.. 

men er lidt sølle med kun en parfume? 
han har rigeligt med tøj (han gror som ukrudt så har næsten lige købt ny garderobe til ham), og han går til sport men har alt udstyr mm dertil da han skal bruge det til konkurrencer.. 

Han har alt i elektronik stort set (og en ny iPhone kommer ikke på tale, da hans telefon intet fejler).. 

Han er et utrolig taknemmeligt barn, og ved hvis jeg købte strikkede sokker til ham og det var alt han fik, ville han stadig blive glad og sætte pris på det. 
Men vi har altid gjort meget ud af jul, og vil gerne give ham nogen gaver der gør ham glad, han kan bruge men også gerne er noget lidt særligt (ikke noget man lige får fordi det er noget man mangler). 

Hvad giver i jeres store drenge i julegave eller nogen gode ideer?

En fjernstyret drone (eller andet flyvende), syntes vores dreng var meget sejt  

Anmeld Citér

3. november 2023

*.*

Profilbillede for *.*
Mor til 3 + en engel
Christy123 skriver:

En fjernstyret drone (eller andet flyvende), syntes vores dreng var meget sejt  

Noget specifikt du kan anbefale? 
Han har haft sådan en lille drone og en helikopter men de var ret svære at styre så interessen dalede lidt.. så hvis du kan anbefale noget der er til at flyve med?

Anmeld Citér

5. november 2023

Christy123

Profilbillede for Christy123
*.* skriver:

Noget specifikt du kan anbefale? 
Han har haft sådan en lille drone og en helikopter men de var ret svære at styre så interessen dalede lidt.. så hvis du kan anbefale noget der er til at flyve med?

Det var en X-series vi købte. Den var super fin. En man kan tilslutte sin mobil, så man kan se med på skærmen.

Det er nogle år siden, ved ikke hvad man ellers kan få i dag

Anmeld Citér

5. november 2023

Carina:-)

Vores på 11 ønsker sig.

Lego 

Tøj 

FCM ting som sengetøj og håndklæder 

Posca tusser .

Fifa til ps5

Oplevelser. 

( biobiletter , putandtake fiskekort, sæsonkort til Djurs sommerland DGI billetter og klippekort til Baboon)

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.