Ovitrelle igår aftes

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

16. oktober 2023

Anonym trådstarter

*.* skriver:

Øv hvor ærgerligt. De kan ikke inseminere om 3 dage så? 
(måske dumt spørgsmål men har ikke stået i den situation)

Desværre ikke. Ægløsning skete idag så der er ingen æg at befrugte og det var for en stor chance at tage at gøre det når det var så lille

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

16. oktober 2023

*.*

Profilbillede for *.*
Mor til 3 + en engel
Anonym skriver:

Desværre ikke. Ægløsning skete idag så der er ingen æg at befrugte og det var for en stor chance at tage at gøre det når det var så lille

Øv øv.. men godt du ikke blev insemineret forgæves i det mindste

Anmeld Citér

16. oktober 2023

fresia

Profilbillede for fresia
Anonym skriver:

Når vi var desværre 3 dage for tidligt selv med ovitrelle var mit æg kun omkring 14.8mm 

Så det passede med hvad jeg havde sagt til dem i starten af min ægløsning ville finde sted omkring. 19-20 oktober. ������ så det blev til en aflysning 

Havde de ikke planlagt hvornår du skulle tage Ovitrellen ud fra en scanning? 

øv at det måtte aflyses

Anmeld Citér

17. oktober 2023

Anonym trådstarter

*.* skriver:

Øv øv.. men godt du ikke blev insemineret forgæves i det mindste

Helt bestemt. Men det var faktisk pga. Mig selv for bad om de ikke tøede sæden op før de var sikre på at mine æg var store nok. For hun sagde faktisk at jeg bare skulle komme mandag og så var det tøet op og klar til at inseminere mig. Men fordi at jeg sagde at jeg helst gerne ville være sikker på mine æg var store nok så gjorde vi det anderledes og heldigvis for det. 

Men allerede i torsdags gik jeg hjem.med en følelse af at det ikke ville blive denne måned 

Anmeld Citér

17. oktober 2023

Anonym trådstarter

fresia skriver:

Havde de ikke planlagt hvornår du skulle tage Ovitrellen ud fra en scanning? 

øv at det måtte aflyses

Jo de skannede mig i tirsdags samtidig med en passageundersøgelse og der var mine æg omkring 12.5 og mente jeg nok allerede ville være klar fredag. Men da jeg kom torsdag til en skanning så var mit æg kun 12.9/ 13mm og alligevel mente de at så ville det vokse og mente jeg var klar mandag så skulle tage ovitrelle om aftenen lørdag, men havde ingen tegn på ægløsningen var på vej også fordi jeg først skulle have den d. 19 ca. Men lyttede til dem, de gør det jo til dagligt. 

Men det lød på hende at de ville give mig flere skanninger op til næste forsøg så vi ramte mere sikkert og så vil jeg teste med ægløsningestest 

Anmeld Citér

18. oktober 2023

fresia

Profilbillede for fresia
Anonym skriver:

Jo de skannede mig i tirsdags samtidig med en passageundersøgelse og der var mine æg omkring 12.5 og mente jeg nok allerede ville være klar fredag. Men da jeg kom torsdag til en skanning så var mit æg kun 12.9/ 13mm og alligevel mente de at så ville det vokse og mente jeg var klar mandag så skulle tage ovitrelle om aftenen lørdag, men havde ingen tegn på ægløsningen var på vej også fordi jeg først skulle have den d. 19 ca. Men lyttede til dem, de gør det jo til dagligt. 

Men det lød på hende at de ville give mig flere skanninger op til næste forsøg så vi ramte mere sikkert og så vil jeg teste med ægløsningestest 

Okay, det lyder i mine øre lidt spøjst. 
Man har nok regnet med at den ville vokse 1,5-2 mm i døgnet og derfor tænkt det gav mening. Det er bare rigtig svært at regne med når de har den størrelse - det kan man også se ved at der ikke rigtig er sket noget fra tirsdag til torsdag. Man burde nok have lavet en ekstra scanning lørdag eller søndag for at være sikker. 

godt at de vil følge dig med flere scanninger næste gang

må jeg spørge, er det offentlig eller privat du går? 

Anmeld Citér

29. oktober 2023

Anonym trådstarter

fresia skriver:

Okay, det lyder i mine øre lidt spøjst. 
Man har nok regnet med at den ville vokse 1,5-2 mm i døgnet og derfor tænkt det gav mening. Det er bare rigtig svært at regne med når de har den størrelse - det kan man også se ved at der ikke rigtig er sket noget fra tirsdag til torsdag. Man burde nok have lavet en ekstra scanning lørdag eller søndag for at være sikker. 

godt at de vil følge dig med flere scanninger næste gang

må jeg spørge, er det offentlig eller privat du går? 

De har lukket i weekenderne derfor jeg ikke fik det. 

Det er privat. 

Nu skal jeg ringe til dem imorgen da jeg lige har fået mens idag så vi kan komme igang med en ny omgang og så det bare at krydse finger for alt går godt

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.