Ovitrelle igår aftes

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

5.887 visninger
16 svar
1 synes godt om
15. oktober 2023

Anonym trådstarter

Jeg tog ovitrelle i går aftes ved 23 tiden. Men jo jeg har haft lidt udflåd men ikke meget skal insemineres imorgen og er nervøs for om der overhoved sker noget?

Skal man ikke have øgning i æl slim eller mærke noget. Syntes bare slet ikke jeg har noget tegn på at skulle have ægløsning anytime soon ��

Nogen som ved noget?

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

15. oktober 2023

Mitguld

Jeg tog ovitrelle i går aftes ved 23 tiden. Men jo jeg har haft lidt udflåd men ikke meget skal insemineres imorgen og er nervøs for om der overhoved sker noget?

Skal man ikke have øgning i æl slim eller mærke noget. Syntes bare slet ikke jeg har noget tegn på at skulle have ægløsning anytime soon ��

Nogen som ved noget?

Jeg var igennem det samme for 3 år siden, havde heller ikke nogle tegn som sådan, men blev gravid ved første insemination

Anmeld Citér

15. oktober 2023

Ønskebaby1987

Profilbillede for Ønskebaby1987

Jeg har aldrig mærket noget efter ovitrelle

Anmeld Citér

15. oktober 2023

Anonym trådstarter

Mitguld skriver:

Jeg var igennem det samme for 3 år siden, havde heller ikke nogle tegn som sådan, men blev gravid ved første insemination

Er bare bekymret for har ingen udflåd eller nogen tegn. Føler lidt man har mistet håbet lidt

Anmeld Citér

15. oktober 2023

Anonym trådstarter

Ønskebaby1987 skriver:

Jeg har aldrig mærket noget efter ovitrelle

Heller ikke udflåd efter at have taget sprøjten?

Anmeld Citér

15. oktober 2023

*.*

Profilbillede for *.*
Mor til 3 + en engel

Hverken da jeg fik ovitrelle eller i naturlige cyklus har jeg oplevet ændringer i udflåd. Det er ikke alle der får det

Anmeld Citér

15. oktober 2023

Anonym trådstarter

*.* skriver:

Hverken da jeg fik ovitrelle eller i naturlige cyklus har jeg oplevet ændringer i udflåd. Det er ikke alle der får det

Jeg plejer at få det omkring ægløsning men siden jeg startede behandling er det som om der er kommer uorden i hvordan det altid har været. 

Men betryggende at vide at håber ikke er ude endnu. 

Skal scanners imorgen for at se om mine æg er klar så jeg ikke bruge et forsøg unødvendigt (altså pengene og da min donor kun har 7 strå tilbage) men hun sagde at ovitrelle ville hjælpe min æg med at blive rette str. Og give ægløsning så håber jeg hun har ret i ��

Anmeld Citér

16. oktober 2023

Ønskebaby1987

Profilbillede for Ønskebaby1987
Anonym skriver:

Heller ikke udflåd efter at have taget sprøjten?

Nej

Anmeld Citér

16. oktober 2023

Anonym trådstarter

Når vi var desværre 3 dage for tidligt selv med ovitrelle var mit æg kun omkring 14.8mm 

Så det passede med hvad jeg havde sagt til dem i starten af min ægløsning ville finde sted omkring. 19-20 oktober. ������ så det blev til en aflysning 

Anmeld Citér

16. oktober 2023

*.*

Profilbillede for *.*
Mor til 3 + en engel
Anonym skriver:

Når vi var desværre 3 dage for tidligt selv med ovitrelle var mit æg kun omkring 14.8mm 

Så det passede med hvad jeg havde sagt til dem i starten af min ægløsning ville finde sted omkring. 19-20 oktober. ������ så det blev til en aflysning 

Øv hvor ærgerligt. De kan ikke inseminere om 3 dage så? 
(måske dumt spørgsmål men har ikke stået i den situation)

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.