Anonym skriver:
Sov hun så dagene væk? Synes godt nok at 4 timers søvn om natten er lige lidt nok i så lang tid 
Nej. Vi holdte fast i rutinerne de første aftner/nætter er rigtig hårde og der sov hun selvfølgelig lidt ekstra og begyndte faktisk at få en formiddagslur igen en kort periode for at få søvn nok. Men de skal lige lære at der ikke er mælk når man vågner.
læste mig til dengang at de vågner fordi de netop ved der er mælk.
siden amning stoppede helt, og hun lærte der ikke er mælk om natten har hun sovet 11-12 timer i træk om natten uden opvågninger og sover 1-2 timer middagslur. (Dvs de sidste 4–5 måneders tid) så der er lys for enden af tunellen
vi samsov da jeg afvænnede hende (og er alene til hverdag så havde ingen mand der kunne tage teten hvilket jeg synes egentlig gjorde det lidt sværere når jeg dufter af mælk) men jeg tog en tshirt og tyk bh på og sov med så hun ikke kunne komme til og duften blev pakket lidt ind. Og det lykkes da
men ved godt når man starter man står og tænker “det her kommer aldrig til at ske!”
mit bedste råd er nok når beslutningen er taget, så er det bare med at holde ved uanset hvor hårdt det er. 
Anmeld
Citér