Forvirret & "bange" ????

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

11.444 visninger
30 svar
14 synes godt om
9. oktober 2023

Anonym trådstarter

Håber i kan hjælpe eller give råd.������♥️

Jeg testede MEGET positiv 3+2 ♥️

Efterfølgende har jeg kun testet negativ & samtidig fået negativ blodprøve hos lægen 3+3��♥️

Er nu gået hele 5 dage over tid... Går ALDRIG over tid. Har kastet op i 3 dage, kan ikke klare bestemte lugte, & samtidig med det foregår der en masse rumlen, stik & jag i underlivet.

Hvad dælen skal jeg tro???? ♥️

Skal jeg være bekymret for mit helbred????

Det er godt nok en følelsesmæssig rutchebane'tur����

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

9. oktober 2023

Love Angel

Profilbillede for Love Angel
Mor til 4
Anonym skriver:

Håber i kan hjælpe eller give råd.������♥️

Jeg testede MEGET positiv 3+2 ♥️

Efterfølgende har jeg kun testet negativ & samtidig fået negativ blodprøve hos lægen 3+3��♥️

Er nu gået hele 5 dage over tid... Går ALDRIG over tid. Har kastet op i 3 dage, kan ikke klare bestemte lugte, & samtidig med det foregår der en masse rumlen, stik & jag i underlivet.

Hvad dælen skal jeg tro???? ♥️

Skal jeg være bekymret for mit helbred????

Det er godt nok en følelsesmæssig rutchebane'tur����

Hvis din menses ikke kommer om 5 dage. Så burdte din læge kunne tag blodprøve igen.

til dig. Det er virkelig ikke nemt det at prøve at blive gravid og det at opdage at man er gravid mm. Det benhårdt sådan noget.

Anmeld Citér

9. oktober 2023

Anonym trådstarter

Love Angel skriver:

Hvis din menses ikke kommer om 5 dage. Så burdte din læge kunne tag blodprøve igen.

til dig. Det er virkelig ikke nemt det at prøve at blive gravid og det at opdage at man er gravid mm. Det benhårdt sådan noget.

Lægen vil først se mig når jeg er gået 14 dage over tid. Uvisheden tager meget energi ♥️��

Anmeld Citér

9. oktober 2023

Love Angel

Mor til 4
Anonym skriver:

Lægen vil først se mig når jeg er gået 14 dage over tid. Uvisheden tager meget energi ♥️��

Det også længe at lægen vil ha dig til at gå. 
Og forstår dig godt, uvisheden tar alt ens energi. Bare en dag kan føles som et evighed. Jeg krydser for at når du tar de næste blodprøver at der så nogle gode nyheder til dig. 

Anmeld Citér

9. oktober 2023

Jixy

Profilbillede for Jixy
Love Angel skriver:

Hvorfor burde lægen tage en ny blodprøve hvis menstruation ikke er kommer om 5 dage?

Når den første blodprøve hos lægen var negativ, så er der vel ikke noget at komme efter i denne omgang - eller har jeg misforstået noget?

TS har muligvis fanget en bio.

Anmeld Citér

10. oktober 2023

Darling

Det lyder desværre som en bio når testene går fra positiv til negativ, der kan godt gå noget tid inden mens kommer

Anmeld Citér

10. oktober 2023

*.*

Profilbillede for *.*
Mor til 3 + en engel

Kan også være en fejl på graviditetstesten. Det sker yderst sjældent men det sker. 
blodprøven ville jeg stole på hvis jeg var dig.. 

håber du snart får vished

Anmeld Citér

10. oktober 2023

Anonym trådstarter

Love Angel skriver:

Det også længe at lægen vil ha dig til at gå. 
Og forstår dig godt, uvisheden tar alt ens energi. Bare en dag kan føles som et evighed. Jeg krydser for at når du tar de næste blodprøver at der så nogle gode nyheder til dig. 

Tak ,

Anmeld Citér

10. oktober 2023

Love Angel

Mor til 4
Jixy skriver:

Hvorfor burde lægen tage en ny blodprøve hvis menstruation ikke er kommer om 5 dage?

Når den første blodprøve hos lægen var negativ, så er der vel ikke noget at komme efter i denne omgang - eller har jeg misforstået noget?

TS har muligvis fanget en bio.

Hun kan jo ikke gå flere uger uden afklaring. Hvis ikke man kan tag til lægen og få afklaring på det, hvad skal man så gøre hvis eller ens menses kommer?

Anmeld Citér

10. oktober 2023

KMM

Jeg kan godt forstå at det er noget af en rutsjebanetur som du er på lige pt.

Tjek emballagen og se på udløbsdatoen. Er testen udløbet, tæt på, har du haft testen liggende længe eller lignene. Så er chancen for at den ikke durer bare meget større.

Er ingen af disse ting tilfældet, så giv det en uge eller to før du tager til lægen igen. 

Held og lykke med det hele

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.