Ventetiden fra æl til testdag

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.289 visninger
19 svar
0 synes godt om
8. oktober 2023

MortilF+V

Profilbillede for MortilF+V

Hej,

Det er første cyklus, hvor jeg bruger ægløsningsteste og jeg kan mærke, at jeg allerede nu, på cd17, tænker på og tæller ned til testdag. Jeg bliver jo skør inden da.

Hvad gør i andre, for at holde ventetiden ud og få tankerne lidt væk?

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

8. oktober 2023

__anonym

Profilbillede for __anonym
KNV skriver:

Hej,

Det er første cyklus, hvor jeg bruger ægløsningsteste og jeg kan mærke, at jeg allerede nu, på cd17, tænker på og tæller ned til testdag. Jeg bliver jo skør inden da.

Hvad gør i andre, for at holde ventetiden ud og få tankerne lidt væk?

Prøver at holde mig beskæftiget, og prøve at tænke på noget andet men når jeg når omkring 3+0 så bliver det MEGA svært, og ender med at falde i testeriet   Så jeg er vidst ikke den bedste til at give et godt råd

Anmeld Citér

8. oktober 2023

*.*

Profilbillede for *.*
Mor til 3 + en engel

Det er lidt som at sige til sig selv man ikke må tænke på en elefant, så tænker man straks på en elefant…  

dyrk dine hobbyer og din mand og lev livet. 
krydser fingre for du snart står med en positiv test

Anmeld Citér

9. oktober 2023

Love Angel

Profilbillede for Love Angel
Mor til 4

Det er utrolig hårdt ikke at tænke på det. Men når det stiger mig til hovedet, det at tænke på hvornår kan jeg teste og årh der længe til mm. Så prøver jeg at holde mig selv beskæftiget med det jeg kan lide at lave. Men når jeg rammer 3+0 så kan jeg ikke længere styre mig selv, det virkelig en tabt kamp at prøve at styre mig selv efter de 3+0 så bare den uge fra der ca ægløsning falder og til 3+0 føler jeg som et evighed.

Anmeld Citér

9. oktober 2023

MortilF+V

__anonym skriver:

Prøver at holde mig beskæftiget, og prøve at tænke på noget andet men når jeg når omkring 3+0 så bliver det MEGA svært, og ender med at falde i testeriet   Så jeg er vidst ikke den bedste til at give et godt råd

Ha ha

Håber, at jeg kan modstå fristelsen, til at teste før tid.

Jeg ved ikke, om det er noget jeg bilder mig ind, men synes bestemt at min lænd var lidt øm igår, inden sengetid og mærker det igen, her til morgen (cd18).

Anmeld Citér

9. oktober 2023

MortilF+V

*.* skriver:

Det er lidt som at sige til sig selv man ikke må tænke på en elefant, så tænker man straks på en elefant…  

dyrk dine hobbyer og din mand og lev livet. 
krydser fingre for du snart står med en positiv test

Jeg skal prøve mit bedste, men nøj, det er svært. Er begyndt at blive øm I lænden. Det startede i går aftes og er kommet igen, her til morgen (cd18).

Anmeld Citér

9. oktober 2023

MortilF+V

Love Angel skriver:

Det er utrolig hårdt ikke at tænke på det. Men når det stiger mig til hovedet, det at tænke på hvornår kan jeg teste og årh der længe til mm. Så prøver jeg at holde mig selv beskæftiget med det jeg kan lide at lave. Men når jeg rammer 3+0 så kan jeg ikke længere styre mig selv, det virkelig en tabt kamp at prøve at styre mig selv efter de 3+0 så bare den uge fra der ca ægløsning falder og til 3+0 føler jeg som et evighed.

Jeg synes virkelig, at det er svært at tænke på andet, lige nu. Jeg begyndte at få lette smerter i lænden, i går aftes og de er kommet igen her til morgen. Jeg håber, at de er ægte og ikke noget jeg bilder mig ind.

Anmeld Citér

9. oktober 2023

*.*

Profilbillede for *.*
Mor til 3 + en engel
KNV skriver:

Jeg skal prøve mit bedste, men nøj, det er svært. Er begyndt at blive øm I lænden. Det startede i går aftes og er kommet igen, her til morgen (cd18).

Kan fortælle jeg ikke har haft symptomer (4 graviditet, snart 3 børn) før efter uge 6. 
med vores datter prøvede vi i over to år, og jeg følte symptomer fra æl til mens først da der pludselig INTET var og jeg var sikker på jeg ikke var gravid den måned var jeg gravid

Anmeld Citér

9. oktober 2023

mor_til_2_

Årh sikke mange gode råd herinde jeg er 3+0 idag sååå jeg kan også mærke jeg har svært ved ikke at teste helt vildt. Haha. 
Nå men - jeg er gået igang med at hækle en hel masse det hjælper på min trang til at teste jeg hækler lige pt et babytæppe som jeg forhåbentlig kan bruge til en baby en dag. Ellers må det videre til nogle andre  

også tjekker jeg baby.dk  det hjælper dog ikke på lysten til at teste haha. Det kunne være jeg skulle holde en lille pause med det  

Anmeld Citér

9. oktober 2023

MortilF+V

*.* skriver:

Kan fortælle jeg ikke har haft symptomer (4 graviditet, snart 3 børn) før efter uge 6. 
med vores datter prøvede vi i over to år, og jeg følte symptomer fra æl til mens først da der pludselig INTET var og jeg var sikker på jeg ikke var gravid den måned var jeg gravid

Wow! Det er alligevel lidt vildt.

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.