Både min søn (12 år) og min datter på nu snart halvandet år har lært det ved rutiner. Bad, børste tænder, godnat sang og så bliver der sagt godnat og jeg går ud og henter vaske tøj fx (fortæller hvad jeg skal og jeg kommer tilbage om lidt), så går jeg ellers ind og tjekkede til dem, blev de på nogen måde ked gik jeg ind og trøstede, puttede og så forfra og blev ved.
min søn tog det en uges tid med, min datter har jeg lige gjort det med, det tog 3 dage og nu falder hun i søvn uden noget og ved jeg kommer og ser til hende, hun sover oftest inden for 10-15 min hvor hun ligger med sin bamse og fjoller og putter og så sover hun.
skal siges min datter sov med mig i det første år, så i sin egen seng i mit værelse hvor jeg nussede hende i søvn, så i eget værelse i egen seng hvor jeg nussede hende i søvn, så droppede jeg nus efter godnat sang og blot har der og beroligede hende og evt tog op og trøstede hvis hun havde brug for det, og så til sidst her lærte hun at falde i søvn selv. Har ca brugt 5 måneder i alt på hele den overgang
Anmeld
Citér