Ægløsningstest positiv i 3 uger

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

6. oktober 2023

Mette Larsen

Profilbillede for Mette Larsen

Jeg kontaktede fertilitetsklinikken som jeg endnu ikke er igang med behandling hos (da vi lige venter med at betale 50.000 for 3 forsøg indtil vi ved om jeg rent faktisk kan starte) de var så søde at de tog 3 blodprøver på mig: FSH, LH og Østrogen - så nu må vi se hvad de siger.

De scannede mig og kunne se 1 follikel på hver side på omkring 9mm begge 2 - de sagde det lignede der var rod i min cyklus. Så alt efter hvad prøverne siger så kan vi lægge en plan ud fra det.

Jeg giver lige en update når jeg har svar... 

Og TUSIND tak for svar allesammen, det betyder mere end i tror... for ens mand kan man jo ikke rigtig snakke med sådan noget her om, han forstår det ikke

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

10. oktober 2023

MortilF+V

Profilbillede for MortilF+V
Mette Larsen skriver:

Jeg kontaktede fertilitetsklinikken som jeg endnu ikke er igang med behandling hos (da vi lige venter med at betale 50.000 for 3 forsøg indtil vi ved om jeg rent faktisk kan starte) de var så søde at de tog 3 blodprøver på mig: FSH, LH og Østrogen - så nu må vi se hvad de siger.

De scannede mig og kunne se 1 follikel på hver side på omkring 9mm begge 2 - de sagde det lignede der var rod i min cyklus. Så alt efter hvad prøverne siger så kan vi lægge en plan ud fra det.

Jeg giver lige en update når jeg har svar... 

Og TUSIND tak for svar allesammen, det betyder mere end i tror... for ens mand kan man jo ikke rigtig snakke med sådan noget her om, han forstår det ikke

Har du mon fået svar på dine blodprøver? Jeg håber, at du snart får viden om, hvad der sker, inde i din krop

Anmeld Citér

11. oktober 2023

Mette Larsen

Profilbillede for Mette Larsen

Hej, jeg beklager det sene svar - jeg har fået svar på mine blodprøver.

FSH og LH var meget høje og den høje LH værdi var det årsagen til positiv æl test over længere tid - det skal dog siges de var de taget på en forkert dag i min cykus, da de vist skal tages bestemte dage - men de giver alligevel et samlet billede.

Estradiol som også er østrogen var MEGET lav.

Jeg fik først svar på den sidste prøve igår og venter på lægen ringer. Men hvad jeg kan læse mig frem til er det overgangsalderen som er på vej....

Dog bør der være chance for et IVF forsøg kunne lykkedes det er dog en meget meget lille chance som jeg kan forstå.

Skal nok lige opdatere når jeg har snakket med lægen, men shit en mavepuster, lægen sagde at der var noget helt galt med min hormon balance og det har hun da ret i....

LH værdien er dog begyndt at falde nu - har taget æl test hvor test stregen begynder at være mindre tydelig end kontrol stregen - så håber da mens er på vej...

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.