Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Bubbi11 skriver: Tror bare jeg ville starte med at teste for ÆL - kroppen kan være lidt mystisk efter p-pillestop
Tror bare jeg ville starte med at teste for ÆL - kroppen kan være lidt mystisk efter p-pillestop
Altså skal jeg begynde at teste for ÆL nu her selvom jeg bløder? Er begyndt at bløde igen her til eftermiddag selvom der ik har været noget i nat osv. Men er det ikke spild at teste nu, når jeg har mens? Ja kroppen kan være lidt underlig efter p-pille stop, men er det ikke spild at teste når man har mens?
Anmeld Citér
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Anonym skriver: Altså skal jeg begynde at teste for ÆL nu her selvom jeg bløder? Er begyndt at bløde igen her til eftermiddag selvom der ik har været noget i nat osv. Men er det ikke spild at teste nu, når jeg har mens? Ja kroppen kan være lidt underlig efter p-pille stop, men er det ikke spild at teste når man har mens?
Ah sorry - læste det som om du var stoppet med at bløde jeg ville begynde første dag efter blødning
Bubbi11 skriver: Ah sorry - læste det som om du var stoppet med at bløde jeg ville begynde første dag efter blødning
Du havde læst helt rigtigt! Jeg havde pletblødt fra mandag til lørdag, hvor lørdag kom der en rigtig mens. Havde så ikke blødt både hele natten og morgenen helt ind til over middag, så troede den var stoppet, så det skrev jeg længere oppe. Men så begyndte jeg at bløde igen. Så du læste ikke forkert Jeg vil begynde at teste når jeg stopper med at bløde. Tak for svar!
Anonym skriver: Du havde læst helt rigtigt! Jeg havde pletblødt fra mandag til lørdag, hvor lørdag kom der en rigtig mens. Havde så ikke blødt både hele natten og morgenen helt ind til over middag, så troede den var stoppet, så det skrev jeg længere oppe. Men så begyndte jeg at bløde igen. Så du læste ikke forkert Jeg vil begynde at teste når jeg stopper med at bløde. Tak for svar!
Held og Lykke med det
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128