Menstruation.

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1. oktober 2023

Anonym trådstarter

Bubbi11 skriver:

Tror bare jeg ville starte med at teste for ÆL - kroppen kan være lidt mystisk efter p-pillestop

Altså skal jeg begynde at teste for ÆL nu her selvom jeg bløder? Er begyndt at bløde igen her til eftermiddag selvom der ik har været noget i nat osv. Men er det ikke spild at teste nu, når jeg har mens? Ja kroppen kan være lidt underlig efter p-pille stop, men er det ikke spild at teste når man har mens?

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

1. oktober 2023

Bubbi11

Profilbillede for Bubbi11
Anonym skriver:

Altså skal jeg begynde at teste for ÆL nu her selvom jeg bløder? Er begyndt at bløde igen her til eftermiddag selvom der ik har været noget i nat osv. Men er det ikke spild at teste nu, når jeg har mens? Ja kroppen kan være lidt underlig efter p-pille stop, men er det ikke spild at teste når man har mens?

Ah sorry - læste det som om du var stoppet med at bløde jeg ville begynde første dag efter blødning

Anmeld Citér

2. oktober 2023

Anonym trådstarter

Bubbi11 skriver:

Ah sorry - læste det som om du var stoppet med at bløde jeg ville begynde første dag efter blødning

Du havde læst helt rigtigt! Jeg havde pletblødt fra mandag til lørdag, hvor lørdag kom der en rigtig mens. Havde så ikke blødt både hele natten og morgenen helt ind til over middag, så troede den var stoppet, så det skrev jeg længere oppe. Men så begyndte jeg at bløde igen. Så du læste ikke forkert  
Jeg vil begynde at teste når jeg stopper med at bløde. Tak for svar!

Anmeld Citér

2. oktober 2023

Bubbi11

Profilbillede for Bubbi11
Anonym skriver:

Du havde læst helt rigtigt! Jeg havde pletblødt fra mandag til lørdag, hvor lørdag kom der en rigtig mens. Havde så ikke blødt både hele natten og morgenen helt ind til over middag, så troede den var stoppet, så det skrev jeg længere oppe. Men så begyndte jeg at bløde igen. Så du læste ikke forkert  
Jeg vil begynde at teste når jeg stopper med at bløde. Tak for svar!

Held og Lykke med det  

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.