Mon jeg er den eneste, eller er der andre herinde, der har prøvet det samme?
Jeg har haft en ufrivillig abort efterfulgt af en masse komplikationer, der gjorde, at jeg var sygemeldt i 2 uger (lægens og psykologens anbefaling).
Derefter er jeg startet på arbejde igen, på nedsat tid, med en genoptrapningsplan.
Efter 3 uger fik jeg et tilbagefald, med voldsomme smerter, uro i kroppen ondt i maven og hedeture. Jeg græd spontant og pludseligt.
Jeg nævnte det for min leder og sagde at jeg psykisk ikke kan følge med. Han virkede ikke til at lytte og sagde bare, "Kom igen, hvis du har brug for at vi justerer i timer eller laver en længere plan. Det havde jeg jo lige fortalt ham.
Psykologen anbefalede mig at tage en snak med ham igen og "skære det ud i pap". Jeg skrev en mail og bad om en samtale igår.
Jeg tog så på arbejde igår og spurgte efter lederen, som åbenbart ikke kommer igen før tirsdag. Så måtte tage den med souschefen.
Hun virkede heldigvis mere forstående og justerede mine timer ned idag og i næste uge. "Vi tager en uge af gangen. Det vigtigste er, at vi passer på dig lige nu", sagde hun.
Er der andre, der har prøvet det samme? Jeg er så bange for, hvad mine kollegaer tænker om mig og ikke mindst bange for at blive opsagt pga. dette forløb.
Anmeld
Citér