Plukkeveer

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

29. september 2023

Preggowoman

Darling skriver:

Der er ikke andre råd end afslapning, det er kroppen som fortæller dig at du har brug for hvile. Og er det meget slemt så vil jeg forslå dig at runde lægen og lige blive tjekket for blærebetændelse for det kan give mange plukveer som kan gå over i rigtige veer hvis det ikke bliver opdaget

Tak, det vil jeg gøre

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

29. september 2023

Preggowoman

Preggowoman skriver:

Tak, det vil jeg gøre

Så har jeg været afsted, og blærebetændelse er heldigvis udelukket, så det er “bare” alm. plukkeveer.

Anmeld Citér

29. september 2023

Savanna

Profilbillede for Savanna
Preggowoman skriver:

Så har jeg været afsted, og blærebetændelse er heldigvis udelukket, så det er “bare” alm. plukkeveer.

Godt, du fik det tjekket.

Anmeld Citér

29. september 2023

*.*

Profilbillede for *.*
Mor til 3 + en engel
Preggowoman skriver:

Har slet ikke tænkt sygemelding som en mulighed.

Tråden var mere ment som indspark til gode råd. 

Men prøver at slappe helt af i løbet af weekenden og så se om ikke der falder lidt ro på.

Forståeligt vi vil alle gerne gøre vores del og særligt når man er så tæt på barsel forstår jeg godt din tanke med at “holde ud”. 
men ville være ærgerligt det hele gik igang før tid fordi du ikke lytter til din krop.. derfor nævner flere af os også sygemelding netop fordi du skal passe på dig selv og baby. 
Så vigtigt er intet job

Anmeld Citér

29. september 2023

Agma

Profilbillede for Agma
Preggowoman skriver:

Tak

Kan desværre ikke slappe mere af end aktuelt, og mine børn er så store at de er gode til at tage hensyn.

Har først tid hos jordemoder om nogen uger, da jeg skal arbejde alle dage indtil jeg går fra på barsel, så det er desværre heller ikke muligt.

Lige nu er det afslapning, varmepude og Panodil til natten for at få ro til at sove. 
Men hvis andre har gode råd, tager jeg meget gerne imod.

Hilsen en barsels-trængende

Du har jo ret til at få fravær fra dit arbejde hvis du skal til jordemoder så hvis du har brug for et ekstra jordemoderbesøg så synes jeg bestemt at du skal bestille sådan et.  
Derudover bør du have fået et telefonnummer som du kan ringe til hvis der opstår komplikationer eller noget akut i din graviditet, mange steder er det fødemodtagelsen. Dem kan du også ringe til for at få noget vejledning, hvis ikke de ligefrem har en jordemodertelefon som man kan ringe til med de ting, der ikke kan vente til næste konsultation. 
Når du fortæller at du får ondt af dine plukkeveer bør du vende det med en jordemoder så hun kan vurdere om alt er ok

Anmeld Citér

29. september 2023

Preggowoman

Tak for svarene.

Jeg prøver at se an og få godt med hvile i løbet af weekenden, og så har jeg en snak med min chef på tirsdag i forhold til hvordan det går.

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.