Hvor tidligt fik I symptomer??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

29. september 2023

*.*

Profilbillede for *.*
Mor til 3 + en engel
Wampires skriver:

ja :)

jeg havde med den første tegn som oppustethed og ændret lugtesans fra dag et.. og kvalme fra dag et..

med nummer 2 troede jeg det var stress frem til uge 9 hvor jeg testede positivt..

med nummer 3 var jeg 3+3 da jeg blev scannet første gang hos gynækolog efter positiv test ca. 3+0... der havde jeg også haft humørsvingninger, kvalme, øget lugtesans, øget appetit og derfor testede jeg..

kun den første er planlagt og der fik vi hjælp så det har ikke været fordi jeg har gået og håbet på de andre eller tænkt over om det måske var symptom på graviditet..

man kan sagtens overtænke og sende kroppen i "panik" så man får alle mulige symptomer uden der er noget.. både hvis det er virkelig ønsket men også hvis man har det modsatte...

Må give ret i den med panik  

vi ønskede os at blive gravide i over 2 år! Og på trods ville det bare ikke lykkedes og jeg følte jeg havde forskellige symptomer hver eneste måned til sidst! Først da vi skulle starte behandling op (var under corona så ventetiden var lang ) blev jeg gravid måneden efter, og lige inden behandlingen skulle starte og der havde jeg så ingen symptomer

denne graviditet opdagede jeg kun fordi min veninde og jeg jokede med det kunne være sjovt at hvis jeg stod med en positiv test min sidste barselsdag (urealistisk da vi havde fået afvide min mand faktisk var 99% steril efter vores datters fødsel). Så for sjov tog jeg en test på min sidste barselsdag (ingen symptomer) og så var den der og jeg er nu 26+ med lillesøster.

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

30. september 2023

26495

Spændende at høre alle jeres svar. Jeg må bare vente og se, om menstruationen dukker op om en uges tid. Jeg vil prøve at lade være at teste før tid af frygt for at blive skuffet. Ved nemlig ikke helt, hvor meget kroppen kan “snyde” en, når det er noget man ønsker sig rigtig meget. Men føler at der foregår nogle ting i min krop, og jeg prøver at slappe af i det og ikke stresse for meget. Tiden må vise

Anmeld Citér

30. september 2023

26495

Wampires skriver:

ja :)

jeg havde med den første tegn som oppustethed og ændret lugtesans fra dag et.. og kvalme fra dag et..

med nummer 2 troede jeg det var stress frem til uge 9 hvor jeg testede positivt..

med nummer 3 var jeg 3+3 da jeg blev scannet første gang hos gynækolog efter positiv test ca. 3+0... der havde jeg også haft humørsvingninger, kvalme, øget lugtesans, øget appetit og derfor testede jeg..

kun den første er planlagt og der fik vi hjælp så det har ikke været fordi jeg har gået og håbet på de andre eller tænkt over om det måske var symptom på graviditet..

man kan sagtens overtænke og sende kroppen i "panik" så man får alle mulige symptomer uden der er noget.. både hvis det er virkelig ønsket men også hvis man har det modsatte...

Når du skriver “fra dag et”, mener du så første dag efter ægløsning?:-)

Anmeld Citér

30. september 2023

Wampires

Profilbillede for Wampires
Erik sept. '11, Magnus juli '18, Viktor Juli '20
26495 skriver:

Når du skriver “fra dag et”, mener du så første dag efter ægløsning?:-)

jeg følte at jeg kunne mærke ægget sætte sig fast inden i.. det gav en form for stik og næste morgen stod jeg op med kvalme og efter en uge var min mave oppustet så jeg ikke kunne lukke mine bukser..

jeg vidste at ægløsning var ca den dag da jeg blev scannet og fulgt at gynækolog der sagde det var en af de 3 dage..

og ja ganske rigtigt da jeg blev scannet var der hjerteblink 5+6 :)

Anmeld Citér

30. september 2023

Wampires

Profilbillede for Wampires
Erik sept. '11, Magnus juli '18, Viktor Juli '20
*.* skriver:

Må give ret i den med panik  

vi ønskede os at blive gravide i over 2 år! Og på trods ville det bare ikke lykkedes og jeg følte jeg havde forskellige symptomer hver eneste måned til sidst! Først da vi skulle starte behandling op (var under corona så ventetiden var lang ) blev jeg gravid måneden efter, og lige inden behandlingen skulle starte og der havde jeg så ingen symptomer

denne graviditet opdagede jeg kun fordi min veninde og jeg jokede med det kunne være sjovt at hvis jeg stod med en positiv test min sidste barselsdag (urealistisk da vi havde fået afvide min mand faktisk var 99% steril efter vores datters fødsel). Så for sjov tog jeg en test på min sidste barselsdag (ingen symptomer) og så var den der og jeg er nu 26+ med lillesøster.

det var noget alla det med nummer 3 :P

jeg tog den for at modbevise at jeg manden og drengene mente jeg var gravid 3 dage før jeg skulle steriliseres

Anmeld Citér

30. september 2023

*.*

Profilbillede for *.*
Mor til 3 + en engel
Wampires skriver:

det var noget alla det med nummer 3 :P

jeg tog den for at modbevise at jeg manden og drengene mente jeg var gravid 3 dage før jeg skulle steriliseres

Nogengange vil de små VIRKELIG bare være til  

har også sagt nu starter jeg p-piller efter fødslen, for kan godt være de siger min mand ikke kan lave børn, men nu har han lavet 2 inden for relativt kort tid af hinanden så nu må vi liiiige have en pause.. kan jo ikke stå hver gang barslen er slut med den ene og afløse den af næste positive test

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.