Wampires skriver:
ja :)
jeg havde med den første tegn som oppustethed og ændret lugtesans fra dag et.. og kvalme fra dag et..
med nummer 2 troede jeg det var stress frem til uge 9 hvor jeg testede positivt..
med nummer 3 var jeg 3+3 da jeg blev scannet første gang hos gynækolog efter positiv test ca. 3+0... der havde jeg også haft humørsvingninger, kvalme, øget lugtesans, øget appetit og derfor testede jeg..
kun den første er planlagt og der fik vi hjælp så det har ikke været fordi jeg har gået og håbet på de andre eller tænkt over om det måske var symptom på graviditet..
man kan sagtens overtænke og sende kroppen i "panik" så man får alle mulige symptomer uden der er noget.. både hvis det er virkelig ønsket men også hvis man har det modsatte...
Må give ret i den med panik
vi ønskede os at blive gravide i over 2 år! Og på trods ville det bare ikke lykkedes og jeg følte jeg havde forskellige symptomer hver eneste måned til sidst! Først da vi skulle starte behandling op (var under corona så ventetiden var lang
) blev jeg gravid måneden efter, og lige inden behandlingen skulle starte
og der havde jeg så ingen symptomer 

denne graviditet opdagede jeg kun fordi min veninde og jeg jokede med det kunne være sjovt at hvis jeg stod med en positiv test min sidste barselsdag (urealistisk da vi havde fået afvide min mand faktisk var 99% steril efter vores datters fødsel). Så for sjov tog jeg en test på min sidste barselsdag (ingen symptomer) og så var den der
og jeg er nu 26+ med lillesøster. 
Anmeld
Citér