Hvor tidligt fik I symptomer??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

4.225 visninger
15 svar
6 synes godt om

Du kan svare anonymt i tråden
28. september 2023

26495

Halløjsa skønne damer ��

Som overskriften siger, er jeg nysgerrig på, hvor tidligt I kunne fornemme, at der skete noget I jeres krop (tegn på graviditet)? 

Jeg er selv enten 2+6 eller 3+0 i dag, hvis jeg kan stole på den æl-test, som jeg tog den 21. september.

I går begyndte jeg at få en stikken i underlivet/smerter som når menstruation er på vej, og så alligevel ikke helt samme følelse. I dag vågner jeg op og har små bumser flere steder i ansigtet (som jeg ellers aldrig har). Og føler mig umådelig træt (men det kan også have andre årsager). Kan stadig mærke noget i underlivet, føler mig oppustet, og her til eftermiddag er jeg begyndt af få lidt halsbrand/sure opstød. 

Flere af tingene kunne jo godt være tegn på menstruation, men det synes jeg ville være for tidligt, da jeg kun er på cyklus dag 19.

Men kan man virkelig føler tegn på graviditet så tidligt?? Har nogen af jer oplevet noget lignende?

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

28. september 2023

Anonymvic

Profilbillede for Anonymvic

Ved min bio havde jeg surt opstød og oppustet fra 3+0. Havde intet stærkt eller syrligt spist. Denne gang mærkede jeg mine ligamenter omkring 3+4

Anmeld Citér

28. september 2023

Love Angel

Profilbillede for Love Angel
Mor til 4

Det kan man sagens på det her tidspunkt. En af mine graviditeter har Jeg selv prøvet at få ondt i lænden fra uge 3+0 ca og det forsat en uge efter endda efter jeg testet positivt.  

Anmeld Citér

28. september 2023

MortilF+V

Profilbillede for MortilF+V

Jeg har først fået symptomer omkring uge 6/7 stykker. Før det har eneste symptom været udebleven menstruation.

Anmeld Citér

28. september 2023

*.*

Profilbillede for *.*
Mor til 3 + en engel

Har aldrig oplevet graviditetssymptomer før uge 5 tidligst og de er først rigtig taget til fra 6-7 uge. 

Anmeld Citér

28. september 2023

Anonym

Jeg har været gravid 5 gange og 4 gange har jeg haft symptomer 3+ og en gang fik jeg aldrig symptomer jeg har dog kun 2 børn 

Anmeld Citér

28. september 2023

Anonym

Fik først symptomer i uge 8. 

Anmeld Citér

29. september 2023

Anonym

Fik aldrig symptomer

Anmeld Citér

29. september 2023

mor_til_2_

Første graviditet: ømme bryster og ondt "dernede" fra uge 4+ Endte i en Graviditet uden for livmoderen (smerterne tog så meget til jeg var ved at besvime)

Anden graviditet: fik ømme bryster fra uge 5 Ellers ingen symptomer før uge 8 + (lidt kvalme og træt ellers ikke noget) endte med en pige

Tredje graviditet: Ømme bryster fra uge 3 og murren/smerter i undelivet. endte med en dreng 

Anmeld Citér

29. september 2023

Wampires

Profilbillede for Wampires
Erik sept. '11, Magnus juli '18, Viktor Juli '20
26495 skriver:

Halløjsa skønne damer ��

Som overskriften siger, er jeg nysgerrig på, hvor tidligt I kunne fornemme, at der skete noget I jeres krop (tegn på graviditet)? 

Jeg er selv enten 2+6 eller 3+0 i dag, hvis jeg kan stole på den æl-test, som jeg tog den 21. september.

I går begyndte jeg at få en stikken i underlivet/smerter som når menstruation er på vej, og så alligevel ikke helt samme følelse. I dag vågner jeg op og har små bumser flere steder i ansigtet (som jeg ellers aldrig har). Og føler mig umådelig træt (men det kan også have andre årsager). Kan stadig mærke noget i underlivet, føler mig oppustet, og her til eftermiddag er jeg begyndt af få lidt halsbrand/sure opstød. 

Flere af tingene kunne jo godt være tegn på menstruation, men det synes jeg ville være for tidligt, da jeg kun er på cyklus dag 19.

Men kan man virkelig føler tegn på graviditet så tidligt?? Har nogen af jer oplevet noget lignende?

ja :)

jeg havde med den første tegn som oppustethed og ændret lugtesans fra dag et.. og kvalme fra dag et..

med nummer 2 troede jeg det var stress frem til uge 9 hvor jeg testede positivt..

med nummer 3 var jeg 3+3 da jeg blev scannet første gang hos gynækolog efter positiv test ca. 3+0... der havde jeg også haft humørsvingninger, kvalme, øget lugtesans, øget appetit og derfor testede jeg..

kun den første er planlagt og der fik vi hjælp så det har ikke været fordi jeg har gået og håbet på de andre eller tænkt over om det måske var symptom på graviditet..

man kan sagtens overtænke og sende kroppen i "panik" så man får alle mulige symptomer uden der er noget.. både hvis det er virkelig ønsket men også hvis man har det modsatte...

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.