Clerblue digital ultra tidlig test

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

28. september 2023

Anonym trådstarter

*.* skriver:

De er rigtig dyre men er rart man ikke skal sidde og tolke streger for synes man til sidst ser streger alle vegne 

har altid brugt clear blue digital og de har aldrig taget fejl. Vent til 4+0 og er mens ikke kommet så køb en almindelig digital test den vil kunne fange det der, og tager du den om morgnen vil du jo så være 4+1 så er du 99.9% sikker

Tak for dit gode råd. Må kigge på den test du anbefaler og købe, hvis min menstruation ikke kommer. Og du har helt ret, ser streger alle vegne

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

29. september 2023

Anonym trådstarter

Apropos det at se streger alle vegne, som ikke er der, så har jeg taget en almindelig test her til aften. Jeg har fået overbevist mig selv om, at der er en meget utydelig streg på den (selvom jeg godt ved, at den er negativ) Vil I ikke bare lige bekræfte, at den er negativ, så jeg kan få stoppet det her tankemylder og falske forhåbninger. Utroligt som ens rationalitet lige kan forsvinde en kort stund op til menstruation

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld Citér

29. september 2023

Love Angel

Profilbillede for Love Angel
Mor til 4

Apropos det at se streger alle vegne, som ikke er der, så har jeg taget en almindelig test her til aften. Jeg har fået overbevist mig selv om, at der er en meget utydelig streg på den (selvom jeg godt ved, at den er negativ) Vil I ikke bare lige bekræfte, at den er negativ, så jeg kan få stoppet det her tankemylder og falske forhåbninger. Utroligt som ens rationalitet lige kan forsvinde en kort stund op til menstruation

Den er desværre negativ. Men du er også tidlig. Test igen om 2 dage og se hvad den siger. 
men forstår dig godt, nogle gange ser sine øjne noget som ikke er der. Men det kun pga man ønsker det så meget

Anmeld Citér

29. september 2023

Anonym

Jeg ser ikke noget på den

Anmeld Citér

29. september 2023

Anonym trådstarter

Tak til jer begge for at kigge på den

Anmeld Citér

29. oktober 2023

Sbb1990

Nu er det en lidt gammel tråd kan jeg se. Men står du igen og er i tvivl, så hent appen “negative”, så kan du plotte billedet ind og den vil vise stregerne i grønne, hvis de er der og der er jo altid kontrolstregen. Mega god app. Og du behøver ikke betale for den, så er der bare lidt reklamer på.

Anmeld Citér

29. oktober 2023

Anonym trådstarter

Sbb1990 skriver:

Nu er det en lidt gammel tråd kan jeg se. Men står du igen og er i tvivl, så hent appen “negative”, så kan du plotte billedet ind og den vil vise stregerne i grønne, hvis de er der og der er jo altid kontrolstregen. Mega god app. Og du behøver ikke betale for den, så er der bare lidt reklamer på.

Mange tak for din anbefaling, den vil jeg prøve at hente med det samme  

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.