Clerblue digital ultra tidlig test

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.323 visninger
16 svar
4 synes godt om

Du kan svare anonymt i tråden
27. september 2023

Anonym trådstarter

Jer der har prøvet clearblues digitale ultra tidlige test, hvor tidligt kunne I teste positivt? 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

27. september 2023

*.*

Profilbillede for *.*
Mor til 3 + en engel

Har ikke prøvet den ultra tidligt.. men deres almindelige clear blue digital testede jeg positiv 3+5 med min datter og 3+4 med den lille jeg er gravid med så tænker de næsten må kunne fange det lidt tidligere end det (afhængigt af koncentration og hvor hurtigt man producerer Hcg)

Anmeld Citér

27. september 2023

Anonym trådstarter

Ok, mange tak for dit input. Jeg er 3+3 i morgen, hvis jeg selvfølgelig er gravid). Vil prøve testen der. Synes det er ualmindeligt mange penge for en test, men er så nysgerrig og håbefuld, så kunne ikke lade være

Anmeld Citér

28. september 2023

Anonym

Anonym skriver:

Ok, mange tak for dit input. Jeg er 3+3 i morgen, hvis jeg selvfølgelig er gravid). Vil prøve testen der. Synes det er ualmindeligt mange penge for en test, men er så nysgerrig og håbefuld, så kunne ikke lade være

Har du en update?

Anmeld Citér

28. september 2023

Anonym trådstarter

Ja, det har jeg. Den var desværre negativ, så tænker ikke der er chance for graviditet den her gang :-(

Anmeld Citér

28. september 2023

Anonym

Anonym skriver:

Ja, det har jeg. Den var desværre negativ, så tænker ikke der er chance for graviditet den her gang :-(

Du tester stadig tidligt så der er stadig håb, jeg vil tage de tidlige teste med et gran salt

Anmeld Citér

28. september 2023

Anonym trådstarter

Anonym skriver:

Du tester stadig tidligt så der er stadig håb, jeg vil tage de tidlige teste med et gran salt

Jeg håber virkelig du har ret. Tak for din besked. 

Jeg har haft så mange drømme på det seneste om, at jeg er gravid. Jeg bliver så skuffet, når jeg så ser en negativ test. Ved jo godt drømmene kommer, fordi jeg virkelig ønsker en graviditet og ikke fordi det er virkelighed, men håber stadig

Anmeld Citér

28. september 2023

Anonym

Anonym skriver:

Jeg håber virkelig du har ret. Tak for din besked. 

Jeg har haft så mange drømme på det seneste om, at jeg er gravid. Jeg bliver så skuffet, når jeg så ser en negativ test. Ved jo godt drømmene kommer, fordi jeg virkelig ønsker en graviditet og ikke fordi det er virkelighed, men håber stadig

Jeg tester bedre på alm teste fremfor de tidlige, jeg synes det er spild af penge

Anmeld Citér

28. september 2023

*.*

Profilbillede for *.*
Mor til 3 + en engel

De er rigtig dyre men er rart man ikke skal sidde og tolke streger for synes man til sidst ser streger alle vegne 

har altid brugt clear blue digital og de har aldrig taget fejl. Vent til 4+0 og er mens ikke kommet så køb en almindelig digital test den vil kunne fange det der, og tager du den om morgnen vil du jo så være 4+1 så er du 99.9% sikker

Anmeld Citér

28. september 2023

Anonym trådstarter

Anonym skriver:

Jeg tester bedre på alm teste fremfor de tidlige, jeg synes det er spild af penge

Ja, jeg tænker ikke, at jeg kommer til at bruge penge på sådan en igen. Jeg prøver en almindelig test i weekenden

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.