Sut

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

23. september 2023

Anonym

Vores ville aldrig bruge sut, vi prøvede alt og måtte bare acceptere det. Det er ikke sikkert dit barn nogensinde kommer til det jo

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

23. september 2023

AnoMor

Kreamor skriver:

Min datter på snart 4 uger vil ikke tage sut. Jeg har prøvet flere forskellige former og materialer. Hun bliver enten sur, får gang i bræk refleksen eller spytter den ud. Jeg har dyppet den i mm og sukkervand, og hun er fuldstændig ligeglad. Mit første barn brugte ikke sut, og det var forfærdeligt. Så jeg håber sådan at hende her vil acceptere den. Men hvordan? Har i nogen gode tips?

Her blev vi bare ved med at prøve forskellige igen og igen. Til sidst accepterede han de runde sutter. 

Anmeld Citér

25. september 2023

Anonym

Kreamor skriver:

Min datter på snart 4 uger vil ikke tage sut. Jeg har prøvet flere forskellige former og materialer. Hun bliver enten sur, får gang i bræk refleksen eller spytter den ud. Jeg har dyppet den i mm og sukkervand, og hun er fuldstændig ligeglad. Mit første barn brugte ikke sut, og det var forfærdeligt. Så jeg håber sådan at hende her vil acceptere den. Men hvordan? Har i nogen gode tips?

Hvorfor var det forfærdeligt med den første? Min datter har aldrig brugt sut. Men det har da absolut ikke været forfærdeligt. Så blot nysgerrig. 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.