IVF - hcg stiger for lidt, men hvad er nu det her?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

20. september 2023

Sommersol2021

Profilbillede for Sommersol2021

Det lyder desværre som en ulevedygtig graviditet hvor kroppen lige skal regne ud, at den skal af med det. Det er frustrende at være i, tro mig det ved jeg, jeg er også i gang med tab. 

Stort kram til dig. Håber det lykkes næste gang. 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

22. september 2023

Anonym trådstarter

I dag er hcg steget til 1222. Så det stiger jo som det skal, men hvorfor steg den så ikke nok i starten og hvorfor blødte jeg som alm mens med menssmerter den anden dag (blødte i halvandet døgn) 

Anmeld Citér

22. september 2023

Anonym

Det kan være rigtig svært at svare på. Nogle bløder i deres graviditet uden betydning, og andre bløder, fordi det ikke er en levedygtig graviditet. 

Jeg håber, at din blødning er uskyldig. Hvor langt er du nu? Hvad siger lægen? Skal du have flere blodprøver eller afvente til du er langt nok henne til en scanning? 

Anmeld Citér

22. september 2023

Anonym trådstarter

Anonym skriver:

Det kan være rigtig svært at svare på. Nogle bløder i deres graviditet uden betydning, og andre bløder, fordi det ikke er en levedygtig graviditet. 

Jeg håber, at din blødning er uskyldig. Hvor langt er du nu? Hvad siger lægen? Skal du have flere blodprøver eller afvente til du er langt nok henne til en scanning? 

Blødning har aldrig betydet noget godt i mine graviditeter. Men det er jo selvfølgelig forskelligt fra graviditet til graviditet. Forstår bare ikke med så meget blod der kom og samtidig med menssmerter. 

Jeg fik et 6-dages fryseæg op mandag den 4/9, så jeg er vel 5+2 eller 5+3 i dag. Venter pt på at fertilitetsklinikken ringer mig op 

Anmeld Citér

22. september 2023

Anonym

Jeg har blødt 5 gange og 2 af gangene har det ikke haft betydning, jeg krydder fingre. Det kan have været en slow starter, det er ikke til at vide krydse fingre og håber på det beste

Anmeld Citér

22. september 2023

Anonym

Tænker det er en GUL - prøv at booke en scanning og se om de kan se noget i livmoderen. (selvfælgelig kan man ikke se hjerteblink endnu) men de kan se om fosteret er placeret rigtigt dvs. i livmoder.

Jeg har prøvet HCG steg som dit lavt og højt, blødning og dog blev GUL først optaget i uge 9 af en akut operation. Men det er ikke gode tegn at HCG i starten ikke stiger som det skal. Sorry..

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.