Ægløsning efter abort

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

13. september 2023

Sommersol2021

Profilbillede for Sommersol2021
Anonym skriver:

Ked af dit tab. 

Du har godt nok været heldig efterfølgende. Tak for at vise, at det måske kan lykkes til sidst

Jeg beder til det, for jeg bliver jo desværre ikke yngre med tiden, kun ældre.

Var dette dit første tab? Hvor længe har I prøvet på nr. 2? 

Jeg blev super hurtigt gravid i denne omgang, men har jo så tabshistorikken at slås med, så er spændt på, hvor langt tid det kommer til at tage alt i alt.

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

13. september 2023

Anonym trådstarter

Var dette dit første tab? Hvor længe har I prøvet på nr. 2? 

Jeg blev super hurtigt gravid i denne omgang, men har jo så tabshistorikken at slås med, så er spændt på, hvor langt tid det kommer til at tage alt i alt.

Det er 2. gang jeg mister ud af tre graviditeter.

Første gang mistede jeg, anden gang fuldførte jeg graviditeten og fik baby nr. 1, og tredje gang mistede jeg (denne gang).

Alle graviditeter er opnået naturligt.

Efter 2. graviditet prøvede vi i tre år og var også igennem både inseminering og ivf uden positivt resultat.

Fem år efter blev jeg så naturligt gravid (denne gang). Det har været et langt og opslidende forløb øg det eneste jeg ønsker, er hurtigst muligt at blive gravid igen, hvis det overhovedet kan lade sig gøre

Anmeld Citér

13. september 2023

Sommersol2021

Profilbillede for Sommersol2021

Det er 2. gang jeg mister ud af tre graviditeter.

Første gang mistede jeg, anden gang fuldførte jeg graviditeten og fik baby nr. 1, og tredje gang mistede jeg (denne gang).

Alle graviditeter er opnået naturligt.

Efter 2. graviditet prøvede vi i tre år og var også igennem både inseminering og ivf uden positivt resultat.

Fem år efter blev jeg så naturligt gravid (denne gang). Det har været et langt og opslidende forløb øg det eneste jeg ønsker, er hurtigst muligt at blive gravid igen, hvis det overhovedet kan lade sig gøre

Det er jeg ked af, én oplevelse med tab burde virkelig være nok.

Det lyder også hårdt når nu det var en længe ventet graviditet. Jeg sender babystøv din vej og håber du bliver gravid igen inden for nærmeste fremtid

Anmeld Citér

14. september 2023

__anonym

Profilbillede for __anonym

Jeg mistede 3 gange på 9 mdr.

Holdte ca. 6 mdr. pause pga. udredning for gentagne graviditetstab, 4. gang var lykkens gang (2. Forsøg efter udredningen). 
Vi startede med at forsøge igen da vores datter var ca. 6 mdr. pga. vores historik, og ikke ønsker der skal være for lang tid mellem vores børn. Det lykkedes i 2. forsøg, men mistede desværre, og vi venter fortsat på det lykkedes

Jeg har i forvejen lang og uregelmæssig mens, så når jeg har mistet har det altid rykket på ægløsning. 

Er ked af jeres tab, håber det snart lykkedes

Anmeld Citér

14. september 2023

Anonym trådstarter

Sommersol2021 skriver:

Det er jeg ked af, én oplevelse med tab burde virkelig være nok.

Det lyder også hårdt når nu det var en længe ventet graviditet. Jeg sender babystøv din vej og håber du bliver gravid igen inden for nærmeste fremtid

Tusind tak Jeg trænger virkelig til, at der snart sker noget positivt i mit liv.

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.