Ægløsning efter abort

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.513 visninger
14 svar
1 synes godt om
11. september 2023

Anonym trådstarter

Hej,

Jeg har desværre været igennem en ufrivillig abort og lige nu føles det som om, at jeg mangler en del af mig selv.

Jeg ønsker at blive gravid igen, så snart det er muligt, men jeg aner ikke, hvad jeg skal forvente ift. ægløsning og menstruation.

Hvornår fik i jeres første ægløsning og menstruation efter en abort og lykkes det jer at opnå og fastholde ny graviditet? Hvor lang tid gik der, før i blev gravide igen?

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

11. september 2023

Darling

Jeg stoppede først med at bløde fra aborten efter 8 uger den første gang og 7 uger anden gang. fik mens lidt efter det. Jeg har aldrig testet får æl efter jeg har mistet, synes det har været spild da jeg gerne har ville have den første mens inden for at være sikker på det hele er “nulstillet” 

jeg havde to i træk, den første to 11 måneder som vi mistede, blev gravid 1 måned efter som vi mistede også blev jeg gravid for 3. Gang efter 11 måneder. Så her har det desværre været en lang og sej kamp.

Anmeld Citér

11. september 2023

Anonym trådstarter

Darling skriver:

Jeg stoppede først med at bløde fra aborten efter 8 uger den første gang og 7 uger anden gang. fik mens lidt efter det. Jeg har aldrig testet får æl efter jeg har mistet, synes det har været spild da jeg gerne har ville have den første mens inden for at være sikker på det hele er “nulstillet” 

jeg havde to i træk, den første to 11 måneder som vi mistede, blev gravid 1 måned efter som vi mistede også blev jeg gravid for 3. Gang efter 11 måneder. Så her har det desværre været en lang og sej kamp.

Sikke en omgang du har været igennem.

Jeg mistede i min første graviditet, fuldførte min anden graviditet og mistede igen i min tredje graviditet (denne gang)

Jeg håber virkelig, at jeg kan blive gravid igen og at fjerde gang er lykkens gang

Anmeld Citér

11. september 2023

Darling

Anonym skriver:

Sikke en omgang du har været igennem.

Jeg mistede i min første graviditet, fuldførte min anden graviditet og mistede igen i min tredje graviditet (denne gang)

Jeg håber virkelig, at jeg kan blive gravid igen og at fjerde gang er lykkens gang

Det er heller ikke en nem omgang i har været igennem  vi brugte æl test og min cyklus er meget stabil, det ville bare ikke som vi ville desværre. Vi blev henvist til behandling og ingen af os fejler noget, det lykkedes 3 uger inden vi skulle starte  

Anmeld Citér

12. september 2023

Sommersol2021

Profilbillede for Sommersol2021

Uh jeg tror der gik 5 ugers tid efter min MA til jeg fik mens. Gravid igen 7 måneder efter som jeg også mistede. Gravid 3 måneder efter som blev en dejligt baby. I skrivende stund i gang med at abortere igen, så i samme situation som dig lige nu.

Anmeld Citér

12. september 2023

Anonym trådstarter

Sommersol2021 skriver:

Uh jeg tror der gik 5 ugers tid efter min MA til jeg fik mens. Gravid igen 7 måneder efter som jeg også mistede. Gravid 3 måneder efter som blev en dejligt baby. I skrivende stund i gang med at abortere igen, så i samme situation som dig lige nu.

Det er jeg ked af at høre. Det er godt nok en voldsom omgang for dig også.

Jeg håber sådan at vi begge oplever at blive gravide igen og få hver vores nr. 2

Anmeld Citér

12. september 2023

Sommersol2021

Profilbillede for Sommersol2021
Anonym skriver:

Det er jeg ked af at høre. Det er godt nok en voldsom omgang for dig også.

Jeg håber sådan at vi begge oplever at blive gravide igen og få hver vores nr. 2

Ja også mig Jeg tror på det nok skal lykkes før eller siden, selvom det er benhårdt at miste på vejen  

Anmeld Citér

12. september 2023

Unicorn1

Profilbillede for Unicorn1

Den 28. December 2017: Fik en MA, hvor jeg fik en udskrabning (de medicinske piller virkede ikke på mig)..

Den 28. januar 2018: Fik min menstruation..

Den 13. Februar 2018: Blev gravid som blev til vores datter på 4 år.. 

Og i 2020 blev jeg gravid igen i første cyklus, som blev til vores søn på 2 år.. 

Dog har jeg muligvis haft en bio imellem vores børn.. Var aldrig helt sikker, og det var bestemt ikke planlagt, så gjorde ikke noget, hvis jeg mistede der..

Anmeld Citér

13. september 2023

Anonym trådstarter

Sommersol2021 skriver:

Ja også mig Jeg tror på det nok skal lykkes før eller siden, selvom det er benhårdt at miste på vejen  

Jeg håber du får ret. For ja, det er pisse hårdt og uretfærdigt (undskyld mit sprog), at vi skal igennem alt det her på vejen.

Anmeld Citér

13. september 2023

Anonym trådstarter

Unicorn1 skriver:

Den 28. December 2017: Fik en MA, hvor jeg fik en udskrabning (de medicinske piller virkede ikke på mig)..

Den 28. januar 2018: Fik min menstruation..

Den 13. Februar 2018: Blev gravid som blev til vores datter på 4 år.. 

Og i 2020 blev jeg gravid igen i første cyklus, som blev til vores søn på 2 år.. 

Dog har jeg muligvis haft en bio imellem vores børn.. Var aldrig helt sikker, og det var bestemt ikke planlagt, så gjorde ikke noget, hvis jeg mistede der..

Ked af dit tab. 

Du har godt nok været heldig efterfølgende. Tak for at vise, at det måske kan lykkes til sidst

Jeg beder til det, for jeg bliver jo desværre ikke yngre med tiden, kun ældre.

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.