Jeg har ikke fået min menses, test pos/neg?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

14. september 2023

Kokomom

Profilbillede for Kokomom
PenelopePie skriver:

Nå jeg ved sku snart ikke hvad jeg skal tænke om det hele.

Jeg tog en RFSU tidlig test den blev først “positiv” 2 min efter tid og gælder jo der for i princippet ikke.

og bare lige for at gøre forvirringen større tog jeg en ABBLO (den gule) der så sådan ud efter 12 min(aflæsningstiden på disse er mellem 10-15 min)

Da jeg blev gravid med min søn tog jeg en test. Der kom intet, blev sådan helt øv og lod den ligge på bordet og gik over til min veninde. Da jeg kom tilbage 3 timer sener var den meget positiv. Blev så glad og tænkte at jeg tager en igen imorgen, men kunne ikke sove så gik ud og tog en og bum den blev positiv med det samme. Så selvom det er over tid kan de altså godt tælle med. Min søn er 5 år nu ❤️

Og de ser flotte positiv ud de test du har dig der så vil sige et fint tillykke ❤️❤️

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

14. september 2023

Sommersol2021

Profilbillede for Sommersol2021

Noget er i hvert fald i gang med de teste, så er det bare spørgsmålet om de udvikler sig i den rigtige retning

Anmeld Citér

15. september 2023

PenelopePie

Up-date,

fik igen i morges en svag positiv test. Ringede og fik tid ved lægen.

Hun ku godt se at testen var positiv men svag.

den test hun tog var negativ.

blev undersøgt, men hun ku hverken be eller afkræfte noget.

Så har fået taget en HCG blodprøve som jeg ka få svar på mandag og en henvisning til gyn. for en scanning, men da alle har lukket nu kan jeg fest bestille tid mandag.

Hun fortalte at enkelte kvinder i min alder har forhøjet HCG op til menopausen, men at hendes egentlige bekymring er om det ka være en graviditet uden for livmoderen og jeg fik strenge ordre på at opsøge vagtlæge hvis jeg fik smerter i maven(særligt i den ene side)

så jeg er hverken mere eller mindre klog end da jeg tog afsted, men der er da heldigvis sat noget i gang.

Anmeld Citér

15. september 2023

BG17

Profilbillede for BG17

Du kan se dit svar på blodprøven på sundhed.dk. Krydser fingre for et godt svar

Anmeld Citér

15. september 2023

Darling

Jeg har altid kunne se svar på sundhed.dk samme dag som den er taget

Anmeld Citér

15. september 2023

PenelopePie

I har ret i at svaret er kommet på sundhed og det var ikke det svar jeg havde håbet på. HCG er kun på 3 så må nok erkende at det ikke er lykkes at blive gravid. Hvorfor jeg så sidder med positive hjemmetests er så et mysterium som jeg må søge forklaring på i næste uge.

Anmeld Citér

16. september 2023

Sommersol2021

Profilbillede for Sommersol2021

Øv og hvor skørt. Men der kan vel godt have været et befrugtet æg der ikke fik sat sig ordenligt fast, og så er HCG faldet hvorfor blodprøven kun viser 3

Anmeld Citér

16. september 2023

PenelopePie

Sommersol2021 skriver:

Øv og hvor skørt. Men der kan vel godt have været et befrugtet æg der ikke fik sat sig ordenligt fast, og så er HCG faldet hvorfor blodprøven kun viser 3

@Sommersol2021 ja det kunne godt være forklaringen, jeg har bare stadig ikke set skyggen af menses.

Allermest tror jeg bare st mine hormoner er helt i kuk pga min alder.

Anmeld Citér

16. september 2023

BG17

Profilbillede for BG17

Jeg er ked af, din blodprøve ikke er som ønsket. Håber din læge kan give dig en forklaring i næste uge på de positive teste. Krydser fingre for, at du snart får din ønskede graviditet

Anmeld Citér

16. september 2023

PenelopePie

Ja jeg forstår ikke er hak. 
blodprøven viste i går HCG på 3 men har haft mange “positive” test af flere forskellige mærker.

Har stadig symptomer og tog en valmed test for list siden og den ser sådan her ud

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.