Jeg har ikke fået min menses, test pos/neg?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3.142 visninger
30 svar
11 synes godt om
10. september 2023

PenelopePie

Forventede at få min menses i dag. Har den sidste uge haft murren i maven som om det er på vej, har testet de foregående dage(ved godt det var for tidligt) testede i morges med valmed og fik på 3 min dette resultat. Er meget i tvivl om den er positiv el om mine øjne (igen) snyder mig, så testede her for lidt siden og den er HELT blank.

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

10. september 2023

Darling

Det er svært at vurdere når du har lagt et billede op af en tør test, for den streg kan jo være kommet over tid. 

Prøv en test igen i morgen tidlig og aflæs den indenfor tid.

Anmeld Citér

10. september 2023

Baby.mamma

Den her er positiv :-)

Anmeld Citér

10. september 2023

MortilF+V

Profilbillede for MortilF+V
PenelopePie skriver:

Forventede at få min menses i dag. Har den sidste uge haft murren i maven som om det er på vej, har testet de foregående dage(ved godt det var for tidligt) testede i morges med valmed og fik på 3 min dette resultat. Er meget i tvivl om den er positiv el om mine øjne (igen) snyder mig, så testede her for lidt siden og den er HELT blank.

Uden at være 100 % sikker, synes jeg. at jeg kan ane en teststreg.

Anmeld Citér

10. september 2023

Mortil_2

Profilbillede for Mortil_2

Sørg for at din urin er koncentreret når du tester. Jeg synes også at testen på billedet ser positiv ud

Anmeld Citér

10. september 2023

PenelopePie

Darling skriver:

Det er svært at vurdere når du har lagt et billede op af en tør test, for den streg kan jo være kommet over tid. 

Prøv en test igen i morgen tidlig og aflæs den indenfor tid.

Skylder måske at sige at testen så sådan ud efter 3 min. og ser stadig sådan ud. Tig bare først et billede af den i eftermiddags da jeg ikke helt troede på hvad jeg så i morges.

men forsøger mig igen i morgen tidlig 

Anmeld Citér

10. september 2023

Savanna

Profilbillede for Savanna

Jeg kan sagtens se stregen, men om der er farve i et svært at sige. Så den kan vist gå begge veje.

Anmeld Citér

10. september 2023

Unicorn1

Profilbillede for Unicorn1

Jeg kan også sagtens se en streg, men kan heller ikke vurdere, om der er farve i eller ej 

Anmeld Citér

10. september 2023

Darling

PenelopePie skriver:

Skylder måske at sige at testen så sådan ud efter 3 min. og ser stadig sådan ud. Tig bare først et billede af den i eftermiddags da jeg ikke helt troede på hvad jeg så i morges.

men forsøger mig igen i morgen tidlig 

Jeg krydser fingre, prøv igen i morgen ja synes dog den er noget svag, hvornår havde du æl? Umiddelbart vil jeg i hvert tro at du er lidt kortere henne hvis du er gravid.

Jeg har aldrig fået skygger på den type test uden at være gravid

Anmeld Citér

10. september 2023

PenelopePie

Darling skriver:

Jeg krydser fingre, prøv igen i morgen ja synes dog den er noget svag, hvornår havde du æl? Umiddelbart vil jeg i hvert tro at du er lidt kortere henne hvis du er gravid.

Jeg har aldrig fået skygger på den type test uden at være gravid

Jeg fik en pos æl test den 27/8

men ja, jeg er stadig meget i tvivl og må bare vente og så prøve igen i morgen tidlig

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.