Amning - supplere med flakse pga vægt

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

8. september 2023

Sjæleven

Profilbillede for Sjæleven
Anonym skriver:

Ja, det har jeg fortalt hende og det var hun egenligt meget forstående overfor men, hun kom ikke med nogle råd mht amning eller lign - det var mere bare gi’ hende en flakse mme og suppler op

Spurgte hende ikke med at se tiden an, fordi hun var så firkantet i telefonen, det var mere vigtigt at hun bare skulle tag en masse på nu også blev jeg nok lidt “tom” for ord da hun ringede, fordi hun lige en time inden havde rost hende og vægten så meget 

Jeg synes bare hun er så lille endnu . Begyndte du tidligt at tilbyde flaske? Og har det så været din egen mælk elller mme?

Du har fået mange gode svar synes jeg, og jeg ville nok fortsætte kun med amning i et par uger mere. 
Men med min første havde jeg ikke mælk nok om aftenen - i hvert fald skreg han til han fik en flaske mme og blev så rolig. Til sidst fik han ret store mængder mme om aftenen, mens jeg ammede igen nat og resten af døgnet. Han var kun en lille uge gammel, da vi startede med aftenflaske. 
Med min nuværende baby har hans far givet ham flaske (mme) et par gange, når jeg har været kort ude af huset. Han var 4 uger da han fik sin første flaske. Jeg har fint kunnet amme videre som intet var hændt. 

Jeg har ad flere omgange forsøgt at pumpe mælk ud, men indsatsen står slet ikke mål med det ringe udbytte jeg kan få ud

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.