Heeeej
Jeg har en lidt ærgerlig amme historik, storesøster blev ammet 1-1.5 mdr også sagde SP at jeg skulle supplere op med modermælkserstatning fordi hun ikke tog nok på i vægt og det resulteret i at vi var på fuld flaske 14 dage efter.
Jeg fødte lillesøster for 4 uger siden, med en vægt på 29xx dagen efter vejet hun 27xx og her 4 uger efter vejer hun 35xx
sp sagde at det var så godt og en meget fin vægt og hun synes på ingen måde hun så for lille ud. Så ringer hun en time efter hun er kørt og siger at på hendes store computer skærm, kan hun se på kurven at hun har taget for lidt på og jeg skal supplere op
Nu er jeg helt i tvivl…min datter skal self ikke mangle noget, men vil heller ikke ødelægge noget som fungere.
Hun har det rigtig godt, er tilfreds det meste af tiden, har en masse gode bleer og har os nogle gode vågne timer…
Vil rigtig gerne forsætte med at amme, fordi det fungere rigtig godt lige nu og ville være så ked af at en flaske blev til kun flaske…
Hvad ville i gøre? Når jeg læser omkring vægt ligner det jo hun har taget fint på
Anmeld
Citér