En lille debat, som helt sikkert har mange holdninger! Men vil så gerne høre dem alle 
Kan man blive i et forhold, hvor tilliden er brudt? Hvor ens mand er en god far og man vil altid elske ham fordi man har været sammen i 13 år.. men man går på kompromis med en selv og ens grænser og lever med det fordi man er bange for konsekvenserne for en selv, ens partner og ikke mindst ens små børn?
Vi har små børn på 1 og 4. Gift, hus, været sammen i 13 år. Forholdet er ikke godt pt. Jeg har ikke tillid til ham. Jeg har tilgivet for mange gange for dumme ting, som ikke er fysisk utroskab. De ting jeg har tilgivet for vil jeg ikke nævne, for har man tilgivet så er det sådan. Sidst her har han lavet en aftale om at hjælpe en kvindelig kollega med renovering i hendes hjem. Fortalt mig han skulle noget andet og jeg har så fundet ud af at det var det han skulle. Det blev aflyst dog, men selve handlingen med at lyve og ikke fortælle mig det er det der er slemt! Jeg har ikke lyst til ham. Jeg har sagt jeg nok gerne vil sepereres. Han er gået helt ned, har siden grædt, meldt sig syg nogen dage, forsøger hele tiden at ændre min mening. Kigget på børnene som om han har mistet alt. Jeg synes det er forfærdeligt.
Skal jeg blive, mest fordi han ikke skal gå ned med flaget, for det påvirker ungerne ekstremt. Skal jeg gå? Skal vi få hjælp, selvom jeg jo godt ved at han er sød og dejlig i 1, 2 år og så sker der nok noget lignende igen? Men uh, ungerne er såååå små og det er sgu ikke fair for dem at blive nomader...
Jeg vil jo altid elske ham og savnet bliver ekstremt hvis det er. Men tilliden er jo helt væk?
Kom med jeres meninger, historier, erfaringer osv. 
Anmeld
Citér