Arbejde i indskoling

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

5. september 2023

Trepiger

Profilbillede for Trepiger

Jeg har 27 undervisningslektioner af 45 min om ugen. 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

5. september 2023

Mor og meget mere

Profilbillede for Mor og meget mere
Anonym skriver:

Det forstår jeg. Men er det ikke ok vilkår? De er vel ikke være end andre vilkår på arbejdsmarkedet. 

Jeg har bare besvaret spørgsmålet med fakta om, hvordan arbejdstiden er skruet sammen - hvor læser du, at jeg ikke mener, det er ok vilkår? 

Anmeld Citér

6. september 2023

Anonym

Mor og meget mere skriver:

Jeg har bare besvaret spørgsmålet med fakta om, hvordan arbejdstiden er skruet sammen - hvor læser du, at jeg ikke mener, det er ok vilkår? 

Det læser jeg ikke. Det var blot et spørgsmål

Anmeld Citér

6. september 2023

Anonym

Panther skriver:

Hun har vel heller ikke skrevet nogle steder, at det er værre end andre steder.. eller for den sags skyld slemt overhovedet?

Nej da. Det siger jeg da heller ikke. Spørger bare om det ikke er ok vilkår.

Anmeld Citér

11. september 2023

Elias41

Anonym skriver:

Jeg er lærer i indskolingen. Jeg underviser fra 7:50-13 tre dage i ugen, og 7:50-14 2 dage. Én af dagene har jeg 90 minutters "hul" midt på dagen til forberedelse. Har faste møder tirsdag/torsdag, dog ikke hver uge. Er på skolen til ca kl 15 de dage der ikke er møde, længere når der er. Jeg synes ikke jeg har tid nok til at gøre mit arbejde ordentligt, og jeg er TRÆT efter en arbejdsdag - selv hvis jeg "kun" har undervist til kl 13.

Jeg er klasselærer og jeg synes det er krævende.

Anmeld Citér

11. september 2023

Elias41

Anonym skriver:

Jeg er lærer i indskolingen. Jeg underviser fra 7:50-13 tre dage i ugen, og 7:50-14 2 dage. Én af dagene har jeg 90 minutters "hul" midt på dagen til forberedelse. Har faste møder tirsdag/torsdag, dog ikke hver uge. Er på skolen til ca kl 15 de dage der ikke er møde, længere når der er. Jeg synes ikke jeg har tid nok til at gøre mit arbejde ordentligt, og jeg er TRÆT efter en arbejdsdag - selv hvis jeg "kun" har undervist til kl 13.

Jeg er klasselærer og jeg synes det er krævende.

Anmeld Citér

11. september 2023

AnjaZenia

Profilbillede for AnjaZenia

Arbejder på en privatskole. Møder 7.50-13 mandag og fredag, 7.50-13.50 de andre 3 dage. Har møde om onsdagen og efter behov. Skolehjem er 40 min MED barnet, 2 * om året. Udover det, så 2 * forældremøder og andet godt. Jeg er godt tilfreds og føler jeg har tid til det jeg skal. Elsker mit arbejde.

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.