2+6 og testmonsteret er i gang

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

8. september 2023

PenelopePie

Har testet igen, men er stadig ikke klogere.

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

8. september 2023

Love Angel

Profilbillede for Love Angel
Mor til 4
PenelopePie skriver:

Er den ingen for tid? Og hvor langt er du henne?

Anmeld Citér

8. september 2023

PenelopePie

Der står aflæs efter 5 min men ikke efter længere end 5 min(hvilket er sådan lidt en sjov formulering hvis du spør’ mig) Any Way så er den aflæst præcist efter 5 min.

jeg har lidt svært ved at vide hvor langt jeg evt er henne, for har ikke fået mens efter fjernelse af spiral. Men hvis jeg går ud ægløsning + 14 dage så skal jeg have menses søndag

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld Citér

8. september 2023

Anonym

PenelopePie skriver:

Den er desværre helt negativ. 

Anmeld Citér

8. september 2023

Anonym

Jeg kan tydelig se en streg, men overvejer om det kan være en skygge. Hvilket mærke er det? Har selv rigtig god erfaring med Valmed

Anmeld Citér

8. september 2023

Lullu67

PenelopePie skriver:

Jeg synes denne ser positiv ud, sådan så min også ud nogle dage inden test dag

Anmeld Citér

9. september 2023

SØS

Profilbillede for SØS
Venter spændt...
Mor og meget mere skriver:

Jeg kender heller ikke begrebet “testshaming”. Jeg udskammer ikke nogen, men spurgte i et forsøg på at forstå noget, som jeg stadig ikke forstår. Hvis jeg syntes, det var ligegyldigt, ville jeg ikke have spurgt. 
Jeg ville også spørge undrende, hvis nogen lagde billeder op af en negativ ægløsningstest fem dage før forventet ægløsning - eller af et termometer, der viste 37 grader, men måske ville vise en temperaturstigning om en uges tid. - Der er sikkert noget, jeg overser i disse sammenligninger. Jeg forstår det bare ikke. Noget med skygger? - men samtidig vished om, at testene er negative? 

Jeg vil undlade at spørge mere, bevares. 

Du er ikke alene - jeg må indrømme at jeg slet heller ikke forstår at man tester på livet løs længe inden testen på nogen fornuftig måde kan værd positiv?

Jeg forstår til gengæld godt det brændende ønske om en positiv test, men her må jeg anbefale at trække på den fornuft, man forhåbentlig kan mobilisere. Der bliver altså ikke lettere at blive gravid jo mere man maser på - tværtimod! 

Anmeld Citér

9. september 2023

Kontrast

SØS skriver:

Du er ikke alene - jeg må indrømme at jeg slet heller ikke forstår at man tester på livet løs længe inden testen på nogen fornuftig måde kan værd positiv?

Jeg forstår til gengæld godt det brændende ønske om en positiv test, men her må jeg anbefale at trække på den fornuft, man forhåbentlig kan mobilisere. Der bliver altså ikke lettere at blive gravid jo mere man maser på - tværtimod! 

Ja jeg må sige, at jeg har det på samme måde. Men det er så også fordi, jeg selv har forsøgt mig to gange med tidlige tests (altså i uge 3+2-3+3) som har været positive og så er min menstruation alligevel kommet til tiden. Og jeg har faktisk ønsket, at jeg ikke vidste noget, for det gjorde mig bare ked af det, at jeg kunne gå og tænke, at der måske havde været "noget" som alligevel ikke blev til noget. Nu tænker jeg, at hvis en graviditet er levedygtig, skal man jo nok opdage det tidsnok. 

Jeg vil så sige, at jeg prøver at springe de der "Er den her test positiv?" Opslag over, fordi de ikke er relevante for mig. Og det lykkes for det meste Men nej jeg forstår dem ikke helt, når det er så tidligt. 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.