SØS skriver:
Du er ikke alene - jeg må indrømme at jeg slet heller ikke forstår at man tester på livet løs længe inden testen på nogen fornuftig måde kan værd positiv? 
Jeg forstår til gengæld godt det brændende ønske om en positiv test, men her må jeg anbefale at trække på den fornuft, man forhåbentlig kan mobilisere. Der bliver altså ikke lettere at blive gravid jo mere man maser på - tværtimod!
Ja jeg må sige, at jeg har det på samme måde. Men det er så også fordi, jeg selv har forsøgt mig to gange med tidlige tests (altså i uge 3+2-3+3) som har været positive og så er min menstruation alligevel kommet til tiden. Og jeg har faktisk ønsket, at jeg ikke vidste noget, for det gjorde mig bare ked af det, at jeg kunne gå og tænke, at der måske havde været "noget" som alligevel ikke blev til noget. Nu tænker jeg, at hvis en graviditet er levedygtig, skal man jo nok opdage det tidsnok.
Jeg vil så sige, at jeg prøver at springe de der "Er den her test positiv?" Opslag over, fordi de ikke er relevante for mig. Og det lykkes for det meste
Men nej jeg forstår dem ikke helt, når det er så tidligt.
Anmeld
Citér