2+6 og testmonsteret er i gang

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

31. august 2023

Mor78

Profilbillede for Mor78

Jeg er tester også altid fra 2+6  jeg synes det er dejligt at følge med i om der sker noget… og jeg bliver forberedt lige så stille og roligt… frem for lige på og hårdt 4+0… men sådan er man jo så forskellige… så det råd med at vente gælder ikke alle. 

Håber du står med en positiv test om ikke så længe

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

31. august 2023

PenelopePie

Jeg forstår også godt at du tester tidligt og forstår godt din tese om at følge “udviklingen” fra meget svagt positiv til uden tvivl positiv. Så kan man diskutere om g-test kan vise en udvikling eller ej, men vil blot sige at jeg forstår hvad du mener og forstår din trang til at teste(også meget tidligt)

Anmeld Citér

31. august 2023

PenelopePie

Og bare lige for at du ved du ikke er alene, så har jeg testet i dag ved ikke præcist hvor jeg er henne af, men gætter på 2+6,7 stykker. Testen er taget her kl 13:15 så altså ikke morgen urin og svaret aflæst præcist 8 min efter.

jeg ved ikke selv om jeg kan se noget, eller om det bare er en skygge. Jeg købte en pakke med 3 tests så kan prøve igen engang i de kommende dage.

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld Citér

31. august 2023

Anonym

PenelopePie skriver:

Og bare lige for at du ved du ikke er alene, så har jeg testet i dag ved ikke præcist hvor jeg er henne af, men gætter på 2+6,7 stykker. Testen er taget her kl 13:15 så altså ikke morgen urin og svaret aflæst præcist 8 min efter.

jeg ved ikke selv om jeg kan se noget, eller om det bare er en skygge. Jeg købte en pakke med 3 tests så kan prøve igen engang i de kommende dage.

Der kommer ofte skygger på teste over tid bare så du ikke får kørt dig selv for meget op og bliver skuffet

Anmeld Citér

31. august 2023

PenelopePie

Ja det er rigtig at der godt kan komme skyggestreger og tror egentlig også at det er det jeg kan ane, men der står på testen at den skal aflæses i tidsrummet 2-10 minutter og den er aflæst efter 8, men venter nogle dage og prøver igen.

Anmeld Citér

31. august 2023

Anonym trådstarter

Mor og meget mere skriver:

Oprigtigt nysgerrig: Hvorfor poste billeder af test, som du godt ved er negative? Og fra et tidspunkt, hvor du godt ved, de ikke  kan vise positivt, selv hvis du er/bliver gravid i denne cyklus? 
Jeg kan forstå, man deler billeder, hvis man er i tvivl, eller hvis man vil dele sin glæde over en positiv test, men det her forstår jeg ikke meningen med. 

Fordi jeg kan se skygger på alle test, men godt ved en test ikke er positiv før der er farve i.

Jeg er dog nysgerrig efter at vide hvorfor du har et behov for at spørge på den måde? Det her skulle være en tråd, for os der tester tidligt, og ikke til “testshaming” - som åbenbart er et helt nyt begreb, som jeg ikke vidste fandtes. Men man bliver jo klogere hver dag Så hvis du synes det er en ligegyldig debat, så gå udenom, der skal være plads til alle og alles forskelligheder

Anmeld Citér

31. august 2023

Anonym trådstarter

Mor78 skriver:

Jeg er tester også altid fra 2+6  jeg synes det er dejligt at følge med i om der sker noget… og jeg bliver forberedt lige så stille og roligt… frem for lige på og hårdt 4+0… men sådan er man jo så forskellige… så det råd med at vente gælder ikke alle. 

Håber du står med en positiv test om ikke så længe

Tusind tak  

Lige præcis sådan jeg også har det, rart at høre fra andre der også har det sådan

Anmeld Citér

31. august 2023

Anonym trådstarter

PenelopePie skriver:

Tusind tak for din besked, virkelig rart ikke at være den eneste! Jeg kan også godt se en skygge Jeg håber den er tydeligere næste gang, det bliver spændende! Du må meget gerne opdatere når du har testet igen

Anmeld Citér

1. september 2023

Mor og meget mere

Profilbillede for Mor og meget mere
Anonym skriver:

Fordi jeg kan se skygger på alle test, men godt ved en test ikke er positiv før der er farve i.

Jeg er dog nysgerrig efter at vide hvorfor du har et behov for at spørge på den måde? Det her skulle være en tråd, for os der tester tidligt, og ikke til “testshaming” - som åbenbart er et helt nyt begreb, som jeg ikke vidste fandtes. Men man bliver jo klogere hver dag Så hvis du synes det er en ligegyldig debat, så gå udenom, der skal være plads til alle og alles forskelligheder

Jeg kender heller ikke begrebet “testshaming”. Jeg udskammer ikke nogen, men spurgte i et forsøg på at forstå noget, som jeg stadig ikke forstår. Hvis jeg syntes, det var ligegyldigt, ville jeg ikke have spurgt. 
Jeg ville også spørge undrende, hvis nogen lagde billeder op af en negativ ægløsningstest fem dage før forventet ægløsning - eller af et termometer, der viste 37 grader, men måske ville vise en temperaturstigning om en uges tid. - Der er sikkert noget, jeg overser i disse sammenligninger. Jeg forstår det bare ikke. Noget med skygger? - men samtidig vished om, at testene er negative? 

Jeg vil undlade at spørge mere, bevares. 

Anmeld Citér

5. september 2023

Sbb1990

Anonym skriver:

Andre der tester tidligt og som vil dele billeder fra dag til dag? Min fra i dag 2+6, første billede efter 2 min. næste efter 30 min….

Hvordan går det med dine tests?

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.