Anonym skriver:
Fordi jeg kan se skygger på alle test, men godt ved en test ikke er positiv før der er farve i.
Jeg er dog nysgerrig efter at vide hvorfor du har et behov for at spørge på den måde? Det her skulle være en tråd, for os der tester tidligt, og ikke til “testshaming” - som åbenbart er et helt nyt begreb, som jeg ikke vidste fandtes. Men man bliver jo klogere hver dag
Så hvis du synes det er en ligegyldig debat, så gå udenom, der skal være plads til alle og alles forskelligheder
Jeg kender heller ikke begrebet “testshaming”. Jeg udskammer ikke nogen, men spurgte i et forsøg på at forstå noget, som jeg stadig ikke forstår. Hvis jeg syntes, det var ligegyldigt, ville jeg ikke have spurgt.
Jeg ville også spørge undrende, hvis nogen lagde billeder op af en negativ ægløsningstest fem dage før forventet ægløsning - eller af et termometer, der viste 37 grader, men måske ville vise en temperaturstigning om en uges tid. - Der er sikkert noget, jeg overser i disse sammenligninger. Jeg forstår det bare ikke. Noget med skygger? - men samtidig vished om, at testene er negative?
Jeg vil undlade at spørge mere, bevares.
Anmeld
Citér