Hej med jer. Ja som overskriften lyder, så er jeg på jagt efter at høre om nogen har erfaring med at holde pause i ægteskabet? Flytte hver for sog, være familie på afstand.
Vi er kørt sur, skændes, nedadgående spiral.. sådan har det været i flere år nu. Sexliv er helt væk, ikke engang knus eller kys, vi taler ikke sammen, skændes og trives ikke. Jeg har ikke lyst til at skilles for jeg har et lille håb om at det blir bedre.
Men kan mærke der skal ske noget for at bryde vores dårlige mønstre og vaner, og uanset hvor meget vi taler og er enige om gøre en ekstra indsats, går der 24 timer og vi er tilbage i de dårlige mønstre.
han har stress, jeg er udkørt og har bare brug for en tænkepause. Men kan man det? Og er det en holdbar løsning.
Det er synd for vores børn med den dårlige stemning og det påvirker dem uanset hvor meget vi forsøger skjule vores vrede mod hinanden. Vil bare ikke have de skal vokse op og lære at kærlighed og forældreskab er sådan og det er normalen. har heller ikke lyst til at sidde i en lillebitte lejlighed og være økonomisk i knibe.
jeg holder meget af ham, vi har været sammen i 15 år, og han kender mig bedre end nogen anden, men nu er jeg bare brugt op og ked af tanken om at det skal være sådan her resten af vores dage og vi spilder vores liv på en skidt relation.
Anmeld
Citér