Er det utroskab?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

26. august 2023

Anonym trådstarter

Kontrast skriver:

Kan der være tale om et eller andet psykisk, stress eller depression? Noget, der får ham til at opføre sig anderledes og heller ikke kunne overskue de her praktiske ting i forbindelse med et brud (salg af bil, opdeling af økonomi, samværsordning med jeres barn også videre? )

Har selv de samme tanker, og det var også noget jeg prøvede at tale med ham om da vi stadig var sammen, samt sundhedsplejersken og arbejdskolleger nævnte det også, men han afviste og gør det stadig.

Det er ærgerligt, men der er intet jeg kan gøre ud over at være diplomatisk og ikke interagere i samtaler med ham udover vores fælles barn. 

Det er hårdt at se ens allerkæreste ven og mand, ændre sig så drastisk og der er bare intet vi udefra kan gøre. Han må selv komme dertil.

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

27. august 2023

PenelopePie

Efter min allerbedste overbevisning så er det på ingen måde utroskab.

Din x har valgt at flytte for flere måneder siden, han har gjort det klart at han ikke har følelser længere og ikke ønsker at være i et forhold(hvordor han så ikke vil skilles på papiret kan man jo kun gisne om) men I bor ikke sammen, I har ingen kontakt, og han ønsker ikke at arbejde på at finde sammen igen.

Det er i min verden parforholds ophør, også selv om det juridiske ikke er på plads endnu.

Så utroskab, NEJ på ingen måde

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.