4.barn?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

23. august 2023

Anonym trådstarter

Flnad84 skriver:

Jeg har ikke sådan talt cyklusser de første 2 gange - det var jeg slet ikke inde i den gang men

første gang tog forholdsvist lang tid fordi han far var i hæren og kun hjemme hveranden weekend. Jeg var 21.

anden gang to nok 3 mdr men endte i MA - jeg blev så gravid igen med den mellemste inden jeg fik mens igen. Da var jeg 25.

Min fjerde graviditet endte desværre med at hjertet pludseligt var holdt op med at slå i 15. Uge. Vi ventede på obduktion og gik først igang derefter og der blev jeg så gravid med det samme - så ca 6 mdr efter jeg havde født. Da var jeg 29.

Næste graviditet tog 3 mdr men endte i SA i uge 6/7 stykker - jeg var 37. 
Derefter gik der næsten 8 mdr, men jeg var også sygemeldt i  næsten 4 mdr med arbejdsrelateret stress, så det tænker jeg helt sikkert havde noget at sige. Og den graviditet valgte vi så at afslutte her i juli (14+5) da vi fandt ud af vores lille pige havde downs syndrom. Jeg er nu 38 - 39 i næste måned - så jeg håber det snart er vores tur igen. Og denne gang med en lykkeligt slutning!

Min yngste vil helt vildt gerne være storesøster. Hun er 8 1/2.
den mellemste vil overhovedet ikke have en mindre søskende siger han - i hvert fald ikke en søster han bliver 13 lige om lidt.

Den ældste er knapt 17 og synes vist det er lidt skørt, men han elsker små børn og jeg ved han vil være en lige så fantastisk storebror til den som til de andre.

Tak for din fortælling  

Håber ohså meget for jer at det meget snart lykkes med en lille en

Det lyder som meget i har været igennem.

Tror det bliver det samme her - er sikker på teenageren bliver en god søster og hun elsker også små børn i en vis mængde - men fornemmer godt nok modstand

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

25. august 2023

Bby3

Hej.

ja vi skal i gang med min nummer 4. Jeg har tre i forvejen 14, 8 pg 6år. Min mand har en på 18 år og vi har ikke nogen fælles.

men det vil vi lave om på ��

vi er på første cyklus nu efter fjernelse af hormonspiral og aftalen er at jeg skal steriliseres efter dette barn.

Anmeld Citér

27. august 2023

PenelopePie

Du spørger hvad ens store børn siger til tanken om en lille ny.

Altså jeg har ikke delt med mine store børn at det er noget vi arbejder på.

Det er der flere grunde til. For det første så har min x-mand og jeg 3 drenge i alderen 14,20 og 21. Min x og jeg blev efter hans ønske for 1 år og 9 mdr siden. Jeg har gennem det sidste år været sammen med en ny mand, vi bor ikke sammen men ses så tit vi kan. Han er en del yngre end mig og har ikke selv børn. Mine drenge(særligt de store) har det lidt stramt med den store alders forskel og den ældste af mine drenge sagde nogle mdr siden at han virkelig ikke håbede at jeg kunne finde på at få et barn, for så ville han og hans søskende godt nok blive trætte af det.

Det satte self nogle tanker igang, men de to store bor ikke hjemme længere men kommer her self i tide og utide(hvilket jeg elsker) men jeg er kommet til den konklusion at de ikke skal diktere om deres mor skal have flere børn.

Chancen er jo pga min alder heller ikke så høj�� men ønsket, lysten og overskuddet er der.

men sker det, er det ikke nogen hemmelighed at jeg vil være mere end spændt på deres reaktion der på. Men den bro må jeg krydse når og hvis jeg kommer der til.

Anmeld Citér

18. november 2023

Mini_My

Profilbillede for Mini_My
Anonym skriver:

Hej

Er der andre som planlægger eller venter sit 4.barn?

Vi har i forvejen 3 børn på 8 år, 13 år og 14,5 år og jeg glæder mig til at opleve det hele igen sammen med min mand. 

Fik fjernet spiral 16/8 så nu må vi se hvor lang tid der går, min mand og jeg er jo blevet væsentlig ældre nu end da vi fik de andre børn. Vi har ikke delt det med nogen endnu, tænker nok der kan komme nogle fordomme om at 4 er mange. Enig, det er mange Og det dejligt.

Hører gerne jeres andres historie hvis der er nogen andre med mange børn. 
Selv havde jeg aldrig troet vi skulle have 4. Først troede jeg at vi stoppede ved 2 børn. Så ved 3.

Vi har som sikkert alle andre en begivenhedsrig hverdag og nyder at være i gang hele tiden så det bliver en søskende som kommer med på oplevelser. Håber at det, at de andre børn er “så store” gør, at det hele kommer til at gå så fint

Hej

Er du blevet gravid med jeres 4 barn? 

Min mand og jeg har også besluttet os for at gå igang med at prøve at få vores fjerde barn

Anmeld Citér

18. november 2023

Anonym trådstarter

Mini_My skriver:

Hej

Er du blevet gravid med jeres 4 barn? 

Min mand og jeg har også besluttet os for at gå igang med at prøve at få vores fjerde barn

Hvor dejligt Hvor gamle er de andre børn og hvilke overvejelser har i haft?

Jeg er ikke blevet gravid endnu. Er på 4.cyklus nu og forsøger at være tålmodig. Ønsket er der stadig. Så vi må se hvad tiden bringer

Anmeld Citér

18. november 2023

Bby3

Vi er en sammenbragt familie.

min mand har en datter der bliver 19 år her i december. Jeg har en på 15, 8 og 6 år og vi venter vores fælles til maj.

jeg fik fjernet min spiral den 9/8 pg den 14/9 havde jeg en positiv test.

i går var vi til NF og har der valgt at offentliggøre det. Vi har kun fået positive reaktioner men selvfølgelig også nogen der spørger om vi virkelig magter at starte forfra

vi glæder os til oplevelsen sammen.

det skal lige siges at de to store børn ser vi desværre ikke, så til dagligt har og omgåes vi kun de to små børn på 6 og 8 år.

Anmeld Citér

21. november 2023

Mini_My

Profilbillede for Mini_My
Anonym skriver:

Hvor dejligt Hvor gamle er de andre børn og hvilke overvejelser har i haft?

Jeg er ikke blevet gravid endnu. Er på 4.cyklus nu og forsøger at være tålmodig. Ønsket er der stadig. Så vi må se hvad tiden bringer

De andre børn er 12, 10 og 4 år De har i mange år plaget om en lillebror/lillesøste mere. Angånede overvejelser, jamen jeg føler vi mangler en mere, jeg har altid drømt om en stor familie.

Jeg har nok en forventning om at det kommer til at tage lang tid at blive gravid da det tog os et år med ham på 4 år. Min mand rejser meget med hans arbejde, så vi kan desværre kun prøve hver anden cyklus.

Bruger du ægløsningstest? 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.