Du spørger hvad ens store børn siger til tanken om en lille ny.
Altså jeg har ikke delt med mine store børn at det er noget vi arbejder på.
Det er der flere grunde til. For det første så har min x-mand og jeg 3 drenge i alderen 14,20 og 21. Min x og jeg blev efter hans ønske for 1 år og 9 mdr siden. Jeg har gennem det sidste år været sammen med en ny mand, vi bor ikke sammen men ses så tit vi kan. Han er en del yngre end mig og har ikke selv børn. Mine drenge(særligt de store) har det lidt stramt med den store alders forskel og den ældste af mine drenge sagde nogle mdr siden at han virkelig ikke håbede at jeg kunne finde på at få et barn, for så ville han og hans søskende godt nok blive trætte af det.
Det satte self nogle tanker igang, men de to store bor ikke hjemme længere men kommer her self i tide og utide(hvilket jeg elsker) men jeg er kommet til den konklusion at de ikke skal diktere om deres mor skal have flere børn.
Chancen er jo pga min alder heller ikke så høj men ønsket, lysten og overskuddet er der.
men sker det, er det ikke nogen hemmelighed at jeg vil være mere end spændt på deres reaktion der på. Men den bro må jeg krydse når og hvis jeg kommer der til.
Anmeld
Citér