Jeg har ikke sådan talt cyklusser de første 2 gange - det var jeg slet ikke inde i den gang
men
første gang tog forholdsvist lang tid fordi han far var i hæren og kun hjemme hveranden weekend. Jeg var 21.
anden gang to nok 3 mdr men endte i MA - jeg blev så gravid igen med den mellemste inden jeg fik mens igen. Da var jeg 25.
Min fjerde graviditet endte desværre med at hjertet pludseligt var holdt op med at slå i 15. Uge. Vi ventede på obduktion og gik først igang derefter og der blev jeg så gravid med det samme - så ca 6 mdr efter jeg havde født. Da var jeg 29.
Næste graviditet tog 3 mdr men endte i SA i uge 6/7 stykker - jeg var 37.
Derefter gik der næsten 8 mdr, men jeg var også sygemeldt i næsten 4 mdr med arbejdsrelateret stress, så det tænker jeg helt sikkert havde noget at sige. Og den graviditet valgte vi så at afslutte her i juli (14+5) da vi fandt ud af vores lille pige havde downs syndrom. Jeg er nu 38 - 39 i næste måned - så jeg håber det snart er vores tur igen. Og denne gang med en lykkeligt slutning!
Min yngste vil helt vildt gerne være storesøster. Hun er 8 1/2.
den mellemste vil overhovedet ikke have en mindre søskende siger han - i hvert fald ikke en søster
han bliver 13 lige om lidt.
Den ældste er knapt 17 og synes vist det er lidt skørt, men han elsker små børn og jeg ved han vil være en lige så fantastisk storebror til den som til de andre.
Anmeld
Citér