Henter mine børn fra institutioner. Resten af dagen går super godt. Aftenen går også godt. Så slutter vi af med lidt fredags slik og en film, kl. er for mange til vi ku se den færdig, børnene er helt Ok med vi stopper den.
men så knækker filmen for mit ene barn. Og mit barn vil se ipad imens hun skal lave lort. Det siger jeg nej til. Så skaber hun sig. Skriger. Kalder mig en lorte mor, og ja hun er gangteret mega død træt osv men alligevel ikke Ok at tale sådan osv.
så ville hun have noget jeg sagde nej til.
så skabte hun sig igen og mere.
så kom jeg sku fanme (undskyld sproget) til at sige at hun selvfølgelig ikke fik noget med den opførsel og så sagde jeg til mit andet barn, lige foran næsen på min datter “her vil du have en sidste chokolade” .. så kiggede min datter på mig og sagde “jeg vil også have en” … så sagde jeg “nej du kan netop ikke få en pga din opførsel, så kan du opføre dig ordenligt”
så sagde min datter “du kan ikke li mig jeg må ikke få nogen chokolade. Du er tarvelig”
jeg svarede “jeg kan godt li dig men jeg kan ikke lide den opførsel. Og du får ikke en chokolade når du alligevel ikke opføre dig ordenligt”
ja jeg var pisse tarvelig. Øv jeg fortryder. Det var dumt. Og pis tarveligt
Men jeg er så møg træt af den opførsel min datter har, og det er bare hver anden dag.
Hun er forresten 5 år og hun er ret strid i øjeblikket synes jeg. Hver anden dag er der mindst ballade
jeg prøver at vende mønsteret ofte men det er fanme svært. Hver gang hun får et nej til lige gyldig hvad det er, så laver hun en kæmpe scene.
Anmeld
Citér