Endelig et skridt nærmere...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3. november 2009

Anonym trådstarter

Hihi det er sjovt at læse de forskellige meninger

Jeg kan godt se det der med at Charlie godt kan virke ret kæledyrs agtigt, jeg håber dog at når man først for det associeret med en skøn bette baby at det måske hjælper, hvis jeg altså får min vilje

Det er laaangt fra sikkert M vil gå med til det, men i værste tilfælde hvor vi ikke kunne komme til enighed, kunne han da evt. hedde Sebastian Charlie

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

3. november 2009

frk andreasen

stemte sebastian. det har jeg altid godt kunne lide

Anmeld

4. november 2009

MiMa

Sebastian er der jo så mange der hedder.

Jeg kan godt lide navne, som er mere unikke og jeg synes at Charlie er både sødt og sejt på samme tid. Lidt frækt, også!

Det er et godt navn og jeg kan sagtens forestille mig navnet både til en lille baby og en voksen mand.

Anmeld

4. november 2009

dorthemus

Jeg synes Charlie er et vildt fedt navn...ville selv bruge det hvis ellers efternavnet passede til og det gør det det desværre ikke

Anmeld

4. november 2009

LotteGabriella

Anonym skriver:

Ja lige et ano indlæg fra mig, i tilfælde af familien skulle kigge med

Nu er M og jeg endelig et skridt nærmere på vejen til et navn til vores bette dreng

JEG er blevet dyyyybt forelsket i navnet Charlie, synes både det er ret specielt og så har det en sød klang...

M har endelig besluttet sig for et navn der ikke er "Hans eget navn" Junior Dette navn er så: Sebastian...

I bund og grund kan jeg godt lide det, det er bare lidt svært at være objektiv når nu jeg bedst selv kan lide mit eget forslag hehe

Så derfor denne afstemning, hvilket navn kan i bedst lide? Og gerne en kommentar til hvorfor

Knus L...

Helt klart Sebastian, da min veninde er blevet kaldt Charlie siden vi var små (Hun er dybt Charlotte) - derfor ligger det MEGET fjernt for mig at kalde en dreng det

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.