Endelig et skridt nærmere...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

Afstemning: Hvilket synes du bedst om?

Du skal være logget ind, for at kunne deltage i afstemningen.

1.371 visninger
15 svar
0 synes godt om
2. november 2009

Anonym trådstarter

Ja lige et ano indlæg fra mig, i tilfælde af familien skulle kigge med

Nu er M og jeg endelig et skridt nærmere på vejen til et navn til vores bette dreng

JEG er blevet dyyyybt forelsket i navnet Charlie, synes både det er ret specielt og så har det en sød klang...

M har endelig besluttet sig for et navn der ikke er "Hans eget navn" Junior Dette navn er så: Sebastian...

I bund og grund kan jeg godt lide det, det er bare lidt svært at være objektiv når nu jeg bedst selv kan lide mit eget forslag hehe

Så derfor denne afstemning, hvilket navn kan i bedst lide? Og gerne en kommentar til hvorfor

Knus L...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

2. november 2009

Betina88

Jeg ka' godt li' Charlie ..

Anmeld

2. november 2009

Lise

Jeg synes måske Charlie er lidt et fjollet navn. Det var måske mere noget jeg ville kalde min hund eller kanariefugl.

Sebastian er et ganske fint navn, synes jeg

Anmeld

2. november 2009

Misjelle

Charlie er bare super sødt... har jeg selv tænkt på hvis jeg skulle være så heldig at få en dreng mere .

Anmeld

2. november 2009

NaFe

Charlie er da for sejt et navn... syntes det super fedt. Sebastian syntes jeg er kedeligt...

håber i kan blive enige

Anmeld

2. november 2009

Anonym trådstarter

Sådan har jeg det også... Synes Sebastian er lidt kedeligt, men det er jo en smagssag Glæder mig til at høre flere meninger

Anmeld

2. november 2009

bette

har stemt charlie, synes det er helt vildt sødt.. kan godt lide lide lidt specielle navne...

Anmeld

2. november 2009

Lone Jakobsen

er ikke så vild med charlie....som en anden skriver så minder det om noget jeg ville kalde et elsket kæledyr... men ikke en søn.

så jeg har stemt Sebastian fordi det minder mig om en rigtig skøn knægt. han er fætter til mine drenge og han er bare noget af det kønneste...høj, slank og med lysebrune øjne. og så er han en som begge mine drenge ser meget op til.... så klart Sebastian

Anmeld

2. november 2009

DK

Jeg havde faktisk stem charlie, men nu har jeg fortrudt, fordi at jeg kom i tanke om at en knægt der hed charlie engang købte min bil, og så "glemte" at omregistrere den, og jeg betale vægtafgift og forsikring for den i en evighed og havde et værre bøvl med det. ØV

Så jeg stemmer for Sebastian

Anmeld

2. november 2009

Stine85

Har stemt Charlie... Elsker det navn... Men nok mest fordi min veninde og jeg, har siden folkeskolen, kaldt hinanden for Charlie - Af uforklarlige årsager -

Det navn betyder faktisk så meget foe os, at vi begge har det som tattoo

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.