Hej søde damer (og herre).
Jeg ønsker mig et tredje og sidste barn. Jeg har to drenge som jeg elsker ubetinget og uanset hvad jeg får næste gang, vil det være det samme.
Men de fleste kan nok relatere til, at man kan gå med et ønske om, også at få en pige når man allerede har to drenge.
Er der noget jeg/vi kan gøre for at øge chancen for at blive gravid med en pige? I forhold til sædkvalitet (bedre sædkvalitet skulle give flest drenge siges der), synes jeg altid min mand har passet på alle de ting man skal stoppe med, for at få bedre sædkvalitet.
Altså.. Han ryger, spiser ikke sundt og træner aldrig. Tror nærmest ikke han kunne gøre noget for at mindske den, hvis det han gør nu ikke gør det? 
Hjælper det at varme klodserne inden sex eller have udløsning alle dage inden? At have sex 4 dage før ægløsning? Alder? Eller er der noget som hjælper?
Ved godt nogen mener det er myter, men del gerne alle de myter i kender, som skulle tale til fordel for en pige. Det kan vel ikke skade
Obs:
Jeg forsøger ikke at støde nogen. Jeg VED godt der er mange som i det hele taget kæmper med at blive gravide og jeg er virkelig ked af det på jeres vegne.
Jeg ville ikke elske endnu en dreng mindre overhovedet. Men igen… Kan godt være dem som har det sådan ikke tør sige det højt, men tror mange (ikke alle), har ønsket om begge køn.
Så håber ikke i tror det er fordi jeg vil træde på jeres sorg eller mangel på graviditet. I har min dybeste medfølelse. Men alle situationer er jo forskellige.
På forhånd tak 
Anmeld
Citér