Kan i andre se den utrolig svage streg?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

9. august 2023

ppp14

Anonym skriver:

Du er 2+0 når du har ægløsning ligger dig altid 2 dage til når jeg tester positiv på test for æl falder op til 48 timer efter

Okay, så må jeg have haft ægløsning torsdag eller fredag i uge 30, så jeg er stadig 3+5 eller 3+4, ik?

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

9. august 2023

Anonym

ppp14 skriver:

Okay, så må jeg have haft ægløsning torsdag eller fredag i uge 30, så jeg er stadig 3+5 eller 3+4, ik?

Hvis du ikke har testet for ægløsning så pas, så kan du både være kortere eller længere henne end du regner med

Anmeld Citér

9. august 2023

ppp14

Anonym skriver:

Hvis du ikke har testet for ægløsning så pas, så kan du både være kortere eller længere henne end du regner med

Testede for ægløsning mener det var d. 26 eller 27. juli

Anmeld Citér

9. august 2023

Anonym

ppp14 skriver:

Testede for ægløsning mener det var d. 26 eller 27. juli

Så er du omkring 3+4-3+6 vil jeg sige

Anmeld Citér

9. august 2023

ppp14

Anonym skriver:

Så er du omkring 3+4-3+6 vil jeg sige

Tak for svar. Min forventede mens er på fredag ihverfald. Det plejer den

Anmeld Citér

10. august 2023

Love Angel

Profilbillede for Love Angel
Mor til 4
ppp14 skriver:

Havde min sidste første menstruationsdag d. 14/8. Så jeg er vel 3+5 eller 3+6, eller er jeg helt forkert på den?

Jo idag vil du være 4+0 hvis din cyklus er 28 dage. Har du prøvet at tag en test idag?

Anmeld Citér

10. august 2023

ppp14

Love Angel skriver:

Jo idag vil du være 4+0 hvis din cyklus er 28 dage. Har du prøvet at tag en test idag?

Ja, det har jeg. Og tror babyplan fucker med mig.. Har taget 2 forskellige fra 2 forskellige mærker. Og igen, ser jeg en svag svag streg på babyplan, men ingen på den anden. Har billeder hvis du vil se? Mit håb er dalet igen, og jeg tror ikke at jeg er gravid denne cyklus..

Anmeld Citér

10. august 2023

ppp14

ppp14 skriver:

Ja, det har jeg. Og tror babyplan fucker med mig.. Har taget 2 forskellige fra 2 forskellige mærker. Og igen, ser jeg en svag svag streg på babyplan, men ingen på den anden. Har billeder hvis du vil se? Mit håb er dalet igen, og jeg tror ikke at jeg er gravid denne cyklus..

Nå ligemeget. Har åbenbart kun billede af den ene

Anmeld Citér

10. august 2023

ppp14

Love Angel skriver:

Konklusion er nok at det er skyggestreger

Anmeld Citér

10. august 2023

ppp14

ppp14 skriver:

Konklusion er nok at det er skyggestreger

MEN, er ikke helt ude før min menstruation kommer

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.